Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

de 15 woorden (internetspel)

friturist/ijsbaan/heet/deleten/bank/krullen/wind/neus/kaars/stoel/balpen/
datingsite/scheef/vlam/dekbed

Straks zouden ze daar zijn om op de bank die ervoor stond hun net gefrituurde patatten te nuttigen.
Er stond ook een mooie lantaarn die door een kaars verlicht werd.
Het zag er allemaal erg verzorgd en gezellig uit.

Ze vond het erg fijn om er samen met hem te zijn. Ze bedacht zich hoe ze hem ontmoet had.
Op een stoel achter haar computer, twijfelend ze of ze zich wel aan zou melden op de site.
Misschien moest ze haar inschrijving wel deleten.
Het was al laat geworden en ook wat kouder, ze zat gehuld in haar dekbed dat ze over zich heen had geslagen achter haar computer.
Juist toen ze wilde afsluiten zag ze zijn profiel en ze kon in het halfdonker, haar krullen opzij schuivend, nog net een balpen pakken om zijn nummer op te schrijven.
Dit leuke uitje was er het resultaat van.

Ze had veel vertrouwen in haar toekomst en zeker met deze fijne knul.

Schrijver: Eva Mensch, 27 november 2011


Geplaatst in de categorie: internet

2.0 met 4 stemmen 131



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Eva Mensch
Datum:
29 november 2011
ik ben een paar zinnen vergeten, deze zinnen horen ervoor te staan

""Samen met haar nieuw vlam, die ze op een datingsite had leren kennen, maakten ze zich op om hun kunstschaatsen onder te binden.
Maar haar ene schaats leek wel een beetje scheef te staan, toch ging ze het met haar neus in de wind het toch dapper proberen.
Deze ijsbaan was pas geopend.
Ze hadden zowaar een stand met een heuse friturist en het leek daar erg heet te zijn, de man transpireerde namelijk enorm.""

Je hoort natuurlijk alle 15 woorden te verwerken

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)