Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Missverkiezing

Van 15 woorden een verhaaltje maken (internetspel)

interview, vereerd, spul, gemeente, professionele, publiek, fotosessie, verve, trekkertje, foto's, kroon, rondrijden, werkstuk, piepers, stokje.

Ze deed mee aan een missverkiezing en werd zowaar tot nummer 1 verkozen.
Er was een heuse fotosessie geweest en de foto’s waren professionele shoots geworden.
Vertegenwoordigers van de gemeente waren er geweest en ze gaf hen een heus interview. Met veel verve presenteerde ze zichzelf aan de mensen.
Ze voelde zich erg vereerd met haar kroon en de prachtige koets waarmee ze ging rondrijden.
Het publiek klapte enthousiast ook voor het trekkertje dat achter haar aanreed. Het spul dat daarmee vervoerd werd bestond niet alleen uit allerlei attributen maar ook uit wat schooljeugd.
De kinderen moesten namelijk een werkstuk maken over deze missverkiezing.
Na de rondrit, toen ze uit de koets was gestapt, pakte ze een stokje. Ze keek de kinderen aan en alsof ze echt uit een sprookje kwam gestapt.
Zwaaiend met haar stokje zei ze, dat ze nu de piepers ging omtoveren in meerdere koetsen.
“Dan rijden jullie ook in stijl”.
Ze klapten allemaal om haar fantasie.

Het was een leuke dag geworden waar ze met veel plezier op terugkeek.

Schrijver: Eva Mensch, 5 december 2011


Geplaatst in de categorie: internet

3.0 met 1 stemmen 141



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)