Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Anti- boos- kwaad- worden dag

Ja, das lekker zeg, op het 6 uur nieuws vertelt Daphne dat het vandaag de anti boos- kwaad wordt dag is, heel fijn en heel prettig om te horen, zo aan het einde van de dag...zit ik vanmorgen klem met mijn duim in een kastje, ik hoor je denken, hoe kun je dat nou voor elkaar krijgen?

Nou IK kan dat. Zo'n kastje in het ziekenhuis, met drie laden, ik pak iets uit de tweede la, duw hem dicht, oeps duim ertussen. Nou liggen er oudere mensen ( dan ik jawel) op die zaal en ik kan dus niks anders zeggen dan " nondeju" heel netjes toch?

Steek vervolgens mijn duim in m'n mond. Dat ik dan voor gek loop doet me niet zoveel, want die duim hoort dan juist daar, dat weet iedereen. Afijn, het is vandaag de niet kwaad worden dag en dat ben ik dus helemaal niet geweest, nee hoor ondanks die duim. Want toen de arts kwam vertellen dat ik naar huis mocht was er van boosheid geen sprake meer....

Dus maakt het me niet uit dat het vandaag niet boos worden dag is, want dat word ik niet en ben het niet van plan ook.

Schrijver: An Terlouw, 12 oktober 2015


Geplaatst in de categorie: actualiteit

2.5 met 2 stemmen 1.182



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)