Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Mobiel of niet..?

Tja, ik ben mobiel genoeg, qua lichaamsbeweging, daar gaat het niet om.
Eigenlijk wil ik iets vertellen over de bereikbaarheid via mijn mobiele telefoon.
Af en toe zit ik achter de computer met een soort van koptelefoon om te luisteren naar muziek. En daarbij heb ik een bril op met van die koordjes, je weet wel, toch?
En ja hoor, dan gaat mijn mobieltje over en dan begint het probleem.
Ik probeer eerst mijn koptelefoondraadjes te ontkoppelen, die omslingerd zijn door de koordjes van mijn bril en dan zoek ik naar mijn mobieltje die niet in mijn handbereik is.
Dus eerst de ontknoping van de koptelefoon, haast denkend: 'waar is de schaar?'
Maar ja, dat vind ik jammer.
Dit is een voorbeeld.
Laatst zat ik op de wc, ik moest heel nodig, het was al bijna te laat want de stront zat al bijna in mijn broek. En ja hoor, mijn mobieltje ging weer over.
Ik voelde me geïrriteerd, want ik zou teruggebeld worden door een belangrijke instantie.
In de haast lag mijn mobieltje buiten mijn handbereik!
Enfin, ik dus terugbellen, en ja hoor, een 0900 nummer, waar ik dus geen belang bij had!
Een wachtrij van 1 minuut, zeiden ze, en een gezellig muziekje op de achtergrond, tralala....
Ophangen dus.
Later op de dag had ik weer mijn bril op met de bekende koordjes en mijn koptelefoon en ik had gelukkig mijn mobieltje bij de hand, pff..
Toen werd er aangebeld, dus ik naar de deur om open te doen, na allerlei ontknopingen van het ontkoppelen van de (juist).
Te laat..
Ik zoeken naar een logische oplossing van dit alles, dus ik hing mijn mobieltje in een omhulsel om mijn nek, mooi toch?

Dus, als mijn mobieltje overging, terwijl ik achter de computer zat mét de koptelefoon en mijn bril op met een koordje.

Dat ging dus niet goed.

Logischerwijs en vooral wijs moet ik zoeken naar een wijze oplossing, toch?

Verdraaid, het is me net weer misgegaan!

Schrijver: Alida Booij, 3 november 2016


Geplaatst in de categorie: algemeen

3.0 met 1 stemmen 103



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)