Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

De douaniers van Bali bouwen een feestje

Elk jaar organiseren de douaniers van Bali de vernietiging van verboden producten, dit om te tonen dat zij deze niet allemaal inpikken.

Breed uitgesmeerd in de Indonesische media ziet men foto’s van het feest. De douaniers staan grijnzend naast een bulldozer. Al die illegale producten worden met bulldozers verpletterd en daarna in brand gestoken.

Het gaat om dingen die mensen in hun koffer hadden meegebracht naar Bali en die in de luchthaven in beslag genomen zijn.

Het is interessant om te lezen over welke producten het gaat: drie miljoen 'illegale' sigaretten, 447 flessen alcoholische dranken, seksspeeltjes en andere goederen die illegaal of zonder de juiste vergunning waren geïmporteerd.

De vaag geformuleerde anti-pornowet van Indonesië maakt enige vrije interpretatie mogelijk, waardoor dildo's en andere items als pornografisch worden bestempeld.

Zo werd er ook een opblaasbare sekspop verbrand.

Jullie leven in een vrij land. Hier mag je geen seksspeeltjes bezitten. Neem dus die pop of die dildo niet mee naar Bali!

Schrijver: Dirk Vleugels, 18 maart 2018


Geplaatst in de categorie: misdaad

3.8 met 4 stemmen 213



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Dirk Vleugels
Datum:
29 april 2019
Hoe kan ik mijn contact details sturen zonder mijn emailadres bekend te maken op heel het internet?
Naam:
Hendrik Eising
Datum:
29 april 2019
Hallo Dirk,
Kun je mij je contact details sturen.
Bij voorbaat Dank.
Naam:
Dirk Vleugels
Datum:
27 maart 2018
Joanan, 90 procent van de Balinezen is geen moslim, doch wel Hindoe, maar de nationale regering is 90 procent moslim, en de regering heeft de macht.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
23 maart 2018
Waar Bali ooit een droomlocatie van velen was, is het inmiddels verworden tot een islamitische onderdrukkingscultuur, die uiterst hypocriet is! Het is net als met de zwartekousengodsdienstwaanzinnigen, daar komen ook in het geniep de meeste seksschandalen voor! Schijnheiligheid ten top! En zwaargestoorde rigiditeit!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)