Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

De nymfomane gravin Angeletta Visart de Bocarmé

In Hamont-Achel staat een allerliefst kasteel, kasteel Beverbeek op de Beverbekerdijk 50, waar je vanaf de buitenkant niets vreemds aan ziet, maar aan de binnenkant gebeuren de laatste jaren de meest vreemde dingen. Sinds gravin Angeletta Visart de Bocamé hier haar intrek heeft genomen, zijn er heel wat kwade geruchten over haar in de omloop en er wordt gevreesd, dat velen op waarheid berusten. De kroegbaas Broes de Pauw van Café Volbloed op de Kerkstraat 4 vergelijkt Angeletta al met de bloedgravin van Cachtice Elisabeth Báthory. Dit vindt zijn vaste klant Derrick Ceulemans wat te ver gaan, maar gezien zijn bewonderenswaardige reputatie als privé-detective wil hij best op onderzoek uitgaan. 'Mocht het jou lukken om haar als grote misdadigster te ontmaskeren, dan krijg jij een jaar lang gratis bier van mij!', belooft Broes aan Derrick. 'Jij gaat er maar vanuit dat zij dat is', reageert Derrick, 'maar wacht nu eerst mijn onderzoek maar eens af en piep dan maar verder!'. 'Geef jij meneer Ceulemans even een biertje van de zaak, wil je, Cristal?', zegt Broes, 'op de goede afloop van de geheime missie!'. 'Wat voor biertje zal het zijn, meneer Ceulemans?', vraagt de rondborstige, altijd met haar borsten schuddende barmeid Cristal. 'Nou, lieve Cristal, doe mij maar een Cristal!', antwoordt Derrick met holle, starende ogen.

Op kasteel Beverbeek is gravin Angeletta druk in de weer met haar juwelencollectie, die zij op een eiken tafel heeft uitgestald. 'Wanneer jij deze aardigheidjes allemaal voor mij schoonmaakt, dan verwen ik jou daarna in de wijnkelder!', zegt Angeletta tegen haar kersverse huishoudster Chriselda Verhulst, die niet begrijpt wat Angeletta met die kelderverwennerij bedoelt. 'Misschien krijg ik een bijzondere wijn te proeven!', denkt zij naïef. Na enkele uren poetsen glimmen de juwelen als nieuw en leidt Angeletta Chriselda mee naar beneden, waar de koele wijnkelder is. Tot haar verbazing doet Angeletta de kelderdeur op slot en verdwijnt zij achter een Chinees scherm. Even later verschijnt zij in een strak, zwart pak en hanteert zij een venijnig zweepje. 'Doe wat ik jou beveel en er zal jou niets gebeuren!', gebiedt Angeletta met priemende, hypnotiserende ogen. 'Maar wat is hiervan de bedoeling?', vraagt Chriselda bevreesd. 'Mekker niet, maar werk mee!', eist Angeletta, die ineens vanuit een donkere hoek een kruis op wieltjes naar voren rijdt. 'Kleed je uit en strek je armen!', zegt Angeletta heel streng. 'Ik peins er niet over!', zegt Chriselda, 'ik wil dat u nu die deur weer openmaakt en mij laat gaan!'. 'Dat gaat helaas niet meer, jongedame, want eenmaal hier, is het voor vluchten allang te laat!', zegt Angeletta met een nare heksenstem. 'Dit is ons geheim en je krijgt er flink voor betaald, maak je geen zorgen!', zegt Angeletta opeens poeslief, terwijl ze Chriselda met zwarte, leren riempjes aan het kruis vastmaakt. 'Ga je me kruisigen? Windt dat je soms op of hoe zit dat?', vraagt Chriselda, terwijl ze aan de riempjes wrikt. Angeletta begint Chriselda zachtjes te slaan. 'Heb je soms al jouw huishoudsters zo behandeld?', vraagt Chriselda, 'geen wonder dat ze allemaal weggelopen zijn!'. 'Ze zijn niet weggelopen, schatje, maar ik heb ze allemaal opgegeten!', fluistert Angeletta, terwijl zij meteen daarna met haar tong over de stevige, bevallige, peervormige borsten van Chriselda glijdt. Daarna slaat ze op de borsten en harder dan eerst. Vervolgens likt ze de borsten helemaal nat en slaat ze weer. 'Waarom sla je steeds harder? Weet je wel dat dat verdomde veel pijn doet?', zegt Chriselda. Daarna geeft Angeletta de rood geslagen borsten tientallen kusjes en slaat zij nog harder. 'Moet die zogenaamde verwennerij van jou steeds harder worden afgestraft, geeft dat je een kick of zo?', zegt Chriselda, die zichzelf inmiddels bewust is van de gevaarlijke situatie, waar ze zich in bevindt. Nu worden de rollen omgedraaid en moet Chriselda de razendsnel ontblote borsten van Angeletta kussen en likken, maar Angeletta blijft Chriselda met het zweepje slaan. 'Je speelt geen eerlijk spel!', sputtert Chriselda tegen. Angeletta zwijgt en bukt door haar knieën om de door angst samengeknepen lustgrot van Chriselda te doen ontspannen, wat na veel moeite lijkt te gaan lukken, maar Chriselda biedt flinke weerstand. Angeletta verdwijnt even en daarna verschijnt zij met een zwarte, rubberen voorbinddildo, waar Chriselda ondanks de pijn en vermoeienis hartelijk om moet lachen. 'Wat een verschil met toen ik met je kwam kennis maken!', zegt Chriselda, 'niet te geloven dat dit achter jouw gravinmaskerade schuilt!'. 'Hou je grote bek, hoerig stuk vreten, jij bent in mijn bezit en ik ga jou nu op deze wijze bezitten!', gilt Angeletta hysterisch. 'Nooit van mijn leven!', krijst Chriselda, 'ik verdom het om jou dat perverse genot te schenken!'. 'Wacht maar tot je dit in je voelt, dan krijs je wel anders, dan wil je het alsmaar weer!', roept een inmiddels zeer agressieve Angeletta, die met haar rubberen ding tegen de schaamlippen van een woedende Chriselda zit te beuken. 'Verdomme, kuttrut, laat me dit doen, dwarse kuttekop!', schreeuwt de gefrustreerde Angeletta, terwijl Chriselda haar in het gezicht spuugt. 'Okay, opstandige jongedame, dat zet ik jou betaald, niks geen seksgedoe meer, maar direct het loon wat iedere, slaafse slet zoals jij verdient!', zegt Angeletta, die vanuit een donkere hoek een scherpe dolk tevoorschijn tovert en de punt in de hartstreek van Chriselda duwt. Er glijdt al een stroompje bloed naar beneden en juist op het moment dat zij wil toesteken, wordt de kelderdeur met veel kabaal open getrapt en verschijnt Derrick, die zijn pistool meteen op Angeletta richt en schreeuwt: 'Laat dat mes vallen, anders schiet ik!'.

Gelukkig laat Angeletta haar dolk inderdaad vallen en vlucht zij naar een donkere hoek, waar blijkbaar nog een kelderdeur zit. Derrick rent naar Chriselda en hij bevrijdt haar van het kruis. 'Kleed je maar snel weer aan en wacht hier op mij!', zegt hij tegen een ingestorte Chriselda. Hij vliegt door de tweede kelderdeur en vervolgens omhoog naar de torenkamer, waar hij het krankzinnige gekrijs van Angeletta hoort. 'Kom dan, redder in de nood, alles verpestende eikel, impotente pooier!', krijst Angeletta, terwijl zij in een open raam staat. Zodra zij hem in de deuropening ziet verschijnen, schiet zij zichzelf door haar hoofd en valt zij naar beneden. Vanuit de hoogte ziet Derrick haar liggen en hij begrijpt meteen dat zij een lesbische krankzinnige was, die hoogstwaarschijnlijk dodelijke slachtoffers heeft gemaakt. Gelukkig heeft hij die huishoudster daar beneden nog kunnen redden. Hij haast zich snel naar die huishoudster terug en zij blijkt weer wat gekalmeerd te zijn. Zij stellen zich aan elkaar voor en Derrick licht de plaatselijke gendarmerie in. Het ontzielde lichaam van gravin Angeletta wordt naar het mortuarium gebracht en de politie begint een groot onderzoek in en rondom kasteel Beverbeek. Na enkele weken ontdekt de recherche op het eiland in de vijver voor het kasteel de begraven lichamen van diverse vrouwen. Na identificatie blijkt het om allemaal vroegere huishoudsters van de gravin te gaan, huishoudsters, die allemaal zomaar verdwenen en waar de gravin allemaal leugens inzake het weggaan over verspreidde. Nader onderzoek heeft uitgewezen, dat gravin Angeletta na het overlijden van haar jarenlange beminde barones Griet Roemers van het kasteel van Heks aan de Hekslaan hoogst sadistisch en moorddadig is geworden. Sterker nog, forensisch onderzoek heeft uitgewezen, dat Angeletta haar beminde Griet naar alle waarschijnlijkheid als eerste heeft vermoord en op het vijvereiland begraven heeft. Mogelijk handelde zij daarna uit een ondraaglijk schuldgevoel, hoe krom ook, jegens Griet, die zij mogelijk niet opzettelijk heeft vermoord. De bewijszoeking voor deze hypothese is nog in volle gang. Ondertussen is Derrick allang weer in zijn stamcafé Volbloed om zich aan de gratis bier te goed te doen en heeft zij zelfs een liefdesrelatie met Chriselda gekregen. 'Cristal, doe mij maar een Chriselda!', vergist hij zich nu bewust en voor de grap.

Schrijver: Sir Joanan Rutgers
21 augustus 2022


Geplaatst in de categorie: misdaad

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 59



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)