Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Oudejaarsavond in Vogelwaarde

Na een saaie kerkdienst in de Sint-Gerulphuskerk te Vogelwaarde spoedt Zoetje Zoethout zich extra hard trippelend huiswaarts, bang als zij is dat die snotneus van een Krijn Krijger haar achtervolgt om haar stiekem ergens te knijpen waar zij absoluut geen zin in heeft. Krijn heeft dat al eens geflikt en toen was het net zo donker op straat. Hij heeft haar toen zomaar in haar billen geknepen en hij is daarna hard weggelopen. Hij had zijn capuchon opgedaan, maar Zoetje wist heus wel dat hij het was, want hij is de enige met afgesleten, vele maten te grote cowboylaarzen. 'Je oefent zeker voor dorpsgek hé!', had Zoetje tegen hem geschreeuwd, 'nou, eikel, daar ben je allang voor geslaagd!'. 'Lekkerrrrr!', had die etterbak toen nog geroepen. 'Vuile viespeuk!', schreeuwde zij nog, maar de rare vogel was al gevlogen. Nee, dat laat Zoetje niet nog eens gebeuren en daarom snelt zij naar haar huis, de Pauwhof aan de Sasdijkerweg 7, een huis als een dijk, want een echt griezelhuis, waar niemand durft te komen, behalve dan de enige bewoonster, de stevig gebouwde lerares Duits Zoetje Zoethout. Het is nu vakantie, maar anders geeft zij les aan het Lodewijk College in Terneuzen. Nog twee hoeken om en dan is zij thuis, maar opeens vliegt er iemand uit de bosjes en wordt zij in haar megagrote borsten met schattige, niet te behappen, erwtachtige tepels geknepen. 'Hé, weer die vervelende Krijn!', denkt ze, terwijl ze hevig geschrokken is. 'Verrekte bosjesman, nou ga je toch echt te ver hé knul!', schreeuwt ze, maar Krijn is alweer onzichtbaar geworden en hij heeft de buit binnen. Hij vindt het zelfs niet nodig om nog te reageren. 'Ik zal wel eens een hartig woordje met jouw pleegouders gaan spreken!', verzucht zij volledig afgezwakt. 'Ergens best wel lekker om daar weer eens zo aangeraakt te worden!', denkt zij een tikkeltje ondeugend.

Eenmaal in huis doet zij alle gordijnen dicht en gaat zij gezellig voor de televisie zitten. Zij steekt wat kaarsjes aan en zij opent een fles Franse wijn. Die zet zij naast haar duurste, kristallen wijnglas. 'Hé lekker, Claudia de Breij vanavond, dat belooft lachen, gieren, brullen!', denkt zij vol verwachting, maar zodra Claudia van start gaat, valt zij verschrikkelijk tegen. Er is werkelijk geen enkele grap, die Zoetje doet lachen, omdat ze allemaal zo ontzettend voorspelbaar en gemakzuchtig zijn. Onder haar gele regenpak blijkt zij een strak, oranje glitterpak te dragen, wat zogenaamd sexy moet overkomen, maar als je van nature geen sex-appeal hebt, dan werkt zo'n overdreven sexshoppak geheel averechts. Het is met Claudia altijd hetzelfde, mislukte grappen afgewisseld met sentimentele sleurliedjes, terwijl haar stem er alsmaar op achteruit gaat. De hele show staat in het teken van haar persoonlijke mannenhaat en iedere, bekende heteroman, die ze kan ontmannen, trekt ze uit de kast. Ze zeurt eerst al eindeloos door over Mark Rutte, terwijl er nergens wat te lachen valt en Mark zelf vele malen grappiger is. Johan Derksen wordt zo ongeveer op de vuilnisbelt gesmeten, met John de Mol, Ali B. en Marc Overmars erachter aan. Wat Claudia vooral toont is haar ongeneeslijke penisnijd en ze maakt zelfs aftrekbewegingen om de mannen af te zeiken. Claudia is geen feministe, maar een ordinaire mannenhaatster. Bij gebrek aan beter mag ze weer als een gefrustreerde kip van leer trekken. Zoetje zit alsmaar te hopen tot het leuker wordt, maar die nepnar blijft maar eentonig jeremiëren. Zoetje heeft de fles wijn al op, maar zelfs aangeschoten kan zij niet om die lesbische kenau met haar piranhagebit lachen. Ze draagt haar gitaar, waar ze slechts één akkoord op kan spelen, als een geweer achter op haar rug. 'Nou is Vogelwaarde al een godvergeten, saai dorp, maar met die Claudia erbij daalt het nog meer in waarde!', denkt Zoetje wrevelig, 'ze heeft het ook steeds maar over zichzelf, hé bah, wat een egocentrisch viswijf!'.

De voordeurbel gaat. 'Godsammemenkrekel, wie zullen we daar nu hebben!', kraamt Zoetje eruit, terwijl ze Claudia wegzapt. Ze sloft naar de voordeur en ze doet zonder door het kijkgat te kijken de deur open. Zodra de deur op een kier is, wordt de deur met veel geweld open geduwd en dringt er een grote, dikke man naar binnen. Hij heeft een panty over zijn bebaarde gezicht en hij duwt Zoetje tegen de eiken gangkast. Hij begint meteen aan haar borsten te zitten en hij friemelt aan haar jeans. Zoetje hijgt naar adem en zij probeert zo kalm mogelijk te worden om de situatie meester te worden. De indringer heeft haar jeans en slip inmiddels naar beneden getrokken, maar hij duikt eerst weer naar haar megagrote borsten, die nu vrij heen en weer bungelen, want hij heeft haar truitje ook verwijderd. Haar strooppannekoekachtige tepelhoven maken de stier in hem los. Hij ziet ze voor wapperende, rode lappen aan. 'Ik zie wel wie jij bent, Jozias!', zegt Zoetje met een bibberstem, 'ben jij helemaal gek geworden om mij op oudejaarsavond te overvallen en te verkrachten!'. 'Ik verlang al jaren naar je, lekkere stoot die je bent, maar je gunt me nooit een blik waardig!', gromt Jozias Fonteijn, de leraar biologie op het Lodewijk College in Terneuzen. 'Je bent niet echt mijn type, Jozias, is dat al eens in jou opgekomen?' 'Niet echt jouw type? En Karel de Zeeuw dan? Iedereen weet dat je het met hem hebt gedaan en hij is nu niet bepaald aantrekkelijk wel?' 'Dat vindt jij misschien, maar smaken verschillen en ik moet zeggen dat hij mij uitstekend verwend heeft!' 'O, vieze del die je er bent, zie je wel, je bent een vuile mannenverslindster, het enige wat jij van mannen wil is vette sex!' 'Volgens mij projecteer jij er flink op los, Jozias, je kunt er nu nog mee stoppen en mij verder met rust laten, dan zal ik er verder niets mee doen, maar dan moet je nu wel stoppen!' 'Ik stop met aarzelen, lekker dier van mij, ik ga lekker met jou het nieuwe jaar vieren!' 'Dat is niet mijn idee, Jozias, besef je wel dat je een misdaad begaat?' 'Je kunt de pot op jij, kom hier jij!'. De deurbel gaat. 'Godver, wie is daar nou?', zegt Jozias, 'doe zo normaal mogelijk en stuur die lijperd weg!'. Zoetje opent de deur op een kier en zij ziet ineens Krijn voor zich staan. 'Ik, eh, ik kom mijn excuses aanbieden!', zegt Krijn, die meteen onraad ruikt. Hij ziet de paniek in Zoetje's ogen en hij ziet zelfs een vreemde arm achter haar rug. Hij ziet het gevaar en hij stormt woest naar binnen. Zoetje valt op de harde vloer en Krijn staat ineens oog in oog met Jozias, die nog steeds een panty op zijn hoofd heeft en zijn broek op half zeven. Krijn pakt een buste-beeld van Mozart, die boven op de eiken kast staat, en hij slaat Jozias vele malen op zijn hoofd. Jozias zakt door zijn knieën en er vormt zich al snel een plas bloed rond zijn hoofd. 'Dat lossen we later wel op!', roept Zoetje, 'mijn lieve en dappere ridder Krijn, wat ben ik jou ontzettend dankbaar, kom snel met mij mee naar boven, dan krijg je meteen jouw beloning!'. 'Het is hier naast een griezelhuis ook een gekkenhuis!', denkt Krijn, maar hij laat zich het hoogst aanlokkelijke aanbod van Zoetje geen tweede keer zeggen. Als een raket stijgt hij met haar omhoog naar haar zoetgeurige slaapkamer.

Schrijver: Sir Joanan Rutgers
2 januari 2023


Geplaatst in de categorie: misdaad

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 32



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)