Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

De onbetrouwbare echtgenoten uit Berlaar

'Bel Dries even voor een afspraak, wil je?', vraagt barones Ingrid de Broqueville aan haar echtgenoot baron Holger de Broqueville, die geen enkele trek heeft om baron Dries Van Noten voor haar op te bellen. 'Waarom doe je dat zelf niet? Mankeert er iets aan jouw stem?', reageert hij onvriendelijk. 'Ach, toe nou, ik heb echt een nieuwe jurk nodig, het is toch een kleine moeite? Komaan zeg, ik doe zoveel voor jou!' 'Vooruit dan maar, maar de volgende keer doe je het zelf maar!' 'Mij best!'. Holger belt de mode-ontwerper Dries, die zichzelf net een glaasje cognac inschenkt en met grote trots zijn Hof van Ringen in Lier bewondert. Holger zegt: 'Zeg, Dries, ik bel toch niet ongelegen toch, nee? okay dan, ik wil graag even een afspraak voor mijn lieftallige vrouw Ingrid maken, want zij zweert bij jouw creaties en zij heeft dringend een nieuwe jurk nodig! Dat kan overmorgen al? Schat, kun jij overmorgen om twee uur? Ja, dan kan ze, nou man, dat is dan afgesproken, nee, ik heb verder ook geen nieuws, we zien elkaar wel weer eens, een goede dag verder! By the way, die show in Parijs was een waanzinnig succes hé, ja, ik las het in De Standaard, je zult wel lekker aan het nagenieten zijn, o cognac, nou proost kerel, salut!'. 'Ik ga nog even naar Friedegonda, mocht het te laat worden, dan blijf ik bij haar overnachten, dan weet je dat vast, dus je hoeft je geen zorgen te maken, mocht je dat al doen!', zegt Ingrid, die met een mysterieuze glimlach het kasteel verlaat. Even later rijdt ze in haar Porsche 918 Spyder naar het kasteel Hof Van Rameyen in Gestel, Berlaar, waar haar vriendin Friedegonda Lambrechts al op haar staat te wachten. Ze gaan eerst even een wandeling maken om wat bij te kletsen. 'Geinig hé, dat die Nicolaas Rubens een tijd in mijn kasteel heeft gewoond, dat geeft het geheel toch net iets meer allure, maar nu wil Henri een echte Peter Paul Rubens naar binnen slepen en is hij enkele dagen in Londen, waar morgen een peperduur schilderij van de meester bij Sotheby's geveild wordt!', zegt Friedegonda met een schalkse blik. 'Dus wij kunnen lekker onze gang gaan?!', reageert Ingrid verheugd. 'Ik denk dat ik wel weet wat jij daaronder verstaat!', antwoordt Friedegonda, die Ingrid even op haar wang kust. 'Ik kan het echt niet laten, je weet hoe Dries mij de keel uithangt en dat hij liever naar de hoeren in Antwerpen gaat, dan dat hij mij wil en kan verwennen!'. 'Waarom blijf je nog langer bij die saaie hoerenloper?' 'Macht der gewoonte en de kick van het vreemdgaan, vermoed ik!' 'Vermoedt hij dan helemaal niets?' 'Hij houdt me als een jaloerse haan in de gaten, maar hij heeft geen flauw benul!' 'Wat hebben wij toch twee heerlijke sukkels gestrikt!' 'Dus Henri is al net zo'n onbenul?' 'Erger vermoed ik' 'Laten we ons dan maar snel gaan opmaken voor een spetterend orgie bij onze vriend, graaf Wigbald Nothomb in de Hoeve Hooghuys, en wieweet wie er verder nog is!' 'Volgens mijn informatie hangt gravin Hermelien Bronzwaar de laatste dagen om hem heen en is zij niet bij hem weg te krijgen!' 'Hermelien van Kasteel Heidebloem? Ja, die lust er wel pap van, maar dat geeft niet, want wij ook!' 'Precies, we zullen die hengstige Wigbald, onze Lord Byron, eens helemaal te keer laten gaan!' 'O meid, wat heb ik daar weer een zin in!' 'Anders ik wel!'.

Vlak voordat de in Gooseberry en Agent Provocateur lingerie gestoken dames op pad gaan, wordt Friedegonda nog gebeld. 'Er zijn diverse bieders uit China, die de prijs opvoeren, voor minder dan dertig miljoen euro gaat het door mij zo gewenste schilderij echt niet weg, maar ik kan tot veertig miljoen euro gaan en ik houd goede hoop! Hoe is het daar trouwens?', zegt Henri. 'O, het gaat hier prima, Ingrid is bij me op bezoek en we maken het lekker gezellig met z'n tweeën, een filmpje, knabbels, wijn en zo!', zegt Friedegonda, die ondertussen naar Ingrid knipoogt. 'Mooi, dan maak ik het niet te lang, want ik moet morgen natuurlijk wel zo fris mogelijk zijn, de groeten aan Ingrid en tot later, mét de Rubens off course!', zegt Henri blijmoedig. 'Dag, schat, kusjes en zet 'em op morgen!', zegt Friedegonda nog. 'Kusjes?', zegt Ingrid. 'Ja, vooral geen argwaan wekken!', zegt Friedegonda, die haar Lamborghini Sian start. De kracht van de motor komt ongeveer overeen met de drang van hun genitaliën om eens flink met hun minnaar Wigbald de beest uit te hangen. Bij een stoplicht geven ze elkaar spontaan een dikke mondkus en giechelen ze aan één stuk door. Friedegonda haalt een fles Isabella's Isley te voorschijn en zegt: 'Om ons alvast wat in de stemming te laten komen!'. Ingrid neemt een paar flinke slokken en zij gilt: 'Let's go for it!'. Terwijl zij Hoeve Hooghuys naderen, zien zij dat er diverse kamers fel verlicht zijn en dat er blijkbaar al volop gefeest wordt. Friedegonda parkeert haar auto met een stevige slip. De opgewonden dames huppelen vrolijk naar de ingang en bellen aan. Zodra graaf Wigbald ziet wie er op bezoek komen, springt hij een gat in de lucht en juicht hij het uit van pure vreugde. 'Mijn lieve vriendinnen, wat een uiterst aangename verrassing, kom snel binnen en laaf jullie aan de warmte van mijn nederige onderkomen!', schertst Wigbald, terwijl hij beiden hartstochtelijk op de lippen zoent. In de rode salon met de gotische schouw zit inderdaad gravin Hermelien met een ontbloot bovenlijf aan een cocktail te nippen. 'Hermelientje, mijn engel, moet je nou toch eens zien wie ik op de stoep zag staan, twee verdwaalde feestvarkentjes, die met ons in de pret willen delen!', roept Wigbald met een gekunstelde, hoge stem. 'Geef hen meteen maar een lijntje coke, want ze zien er nog erg timide uit!', zegt Hermelien, die het zilveren dienblad aan Wigbald geeft. 'Dames, aan jullie de eer!', zegt Wigbald. Ingrid en Friedegonda snuiven beiden wat van de rijkelijk aanwezige cocaïne en ze beginnen zwoel te dansen op 'I Want Your Sex' van George Michael. Er volgt een fantastische stripteaseshow en zodra Wigbald en Hermelien hun lingerie zien, beginnen ze uitbundig te klappen. Ondertussen drinken zij allen volop van de glazen met Champagne Krug Clos D'Ambonnay 1995 en beginnen ze elkaar aan te raken en te strelen. Wigbald pakt bij iedere vrouw steeds even de twee borsten vast en doet alsof hij ze wil wegen. 'Van alle borsten op de wereld zijn deze zes mij het allerliefste!', slijmt hij behoorlijk indrukwekkend. De drie dames vallen als een blok voor hem en eenmaal in zijn tangaslip kunnen ze niet meer van hem afblijven. De wellust viert hoogtij en terwijl Bryan Ferry 'Boys and Girls' zingt, stelt Wigbald voor om naar zolder te vertrekken. 'We moeten vooral niet het zilveren dienblad en de flessen champagne vergeten!', zegt hij met een dronken tongval. Inmiddels is iedereen spiernaakt en dartelt iedereen om elkander heen. Allen verliezen het besef van de realiteit en zij wanen zich in eindeloos paradijselijke sferen. Er wordt volop gelachen en zij voelen de erotische spanningen met iedere trede naar boven stijgen. Ingrid kan het niet laten om de fiere lans van Wigbald alvast even te kussen en te likken. 'Nee, Ingrid, dat mag pas op zolder!', zegt Hermelien heel speels. 'Ach toe, Hermelientje, de weg naar boven is zo zwaar, gun mij enige verlichting!', zegt Ingrid gevat terug. Ondertussen zit Wigbald met zijn snufferd bijna tussen de benen van Friedegonda, die bovenaan loopt. Friedegonda stopt zo af en toe bewust, zodat Wigbald inderdaad met zijn neus en mond tegen haar intiemste vrouwelijkheid aan botst en even helemaal in deze zaligheid opgaat. Op de zolderbalken staan de fresco's met saters. 'Vannacht ben ik jullie bereidwillige sater en zijn jullie mijn bereidwillige nimfen!', zegt Wigbald heel plechtig, 'Dan verklaar ik hierbij onze tedere orgie voor geopend!'.

Inmiddels is er aan de achterkant van Hoeve Hooghuys op de begaande grond een raam ingeslagen en sluipen er twee gemaskerde mannen naar binnen. Beiden dragen een jachtgeweer en zij weten er de weg. 'Ze zijn boven!', fluistert de één tegen de ander. 'Goed, ik ga voor!', fluistert de ander terug. Boven op zolder hebben ze niets in de gaten van wat hen boven het hoofd hangt. Daar zijn ze veel te druk bezig met feestvieren en onbezorgd en totaal de liefde bedrijven. De minnaar en de drie minnaressen hebben voldoende champagne en cocaïne genomen en nu geven zij zich helemaal over aan hun diepste, erotische lusten. Wigbald hapt zo af en toe wel naar wat extra adem, want drie van zulke hongerige lustdieren is geen kattepis voor hem. Als een verwende pasja ligt hij achterover en wordt hij afwisselend door de drie dames bestegen. Er lijkt geen einde aan te komen en zij blijven maar doorgaan, steeds met hernieuwde geestdrift. Iedereen gaat uit de bol en Wigbald ziet op een gegeven moment een Walhalla met wel duizenden borsten boven zijn uitpuilende ogen hangen. Hij probeert de zes goddelijke tepels in één keer in zijn mond te stoppen, maar dat lukt natuurlijk niet, maar in zijn roes gebeurt dat wel, in zijn droomwereld zijn er duizenden vrouwen, die hem bestijgen. Hij merkt het dan ook nauwelijks, wanneer de zolderdeur met een harde beuk wordt opengedaan en er twee mannen met bivakmutsen en geweren verschijnen. Het eerste schot gaat dwars door de borst van Wigbald en daarna schieten de indringers op Hermelien en Friedegonda, die ook in de borst geraakt worden en wreed vermoord zijn. 'Wie zijn jullie en waarom schieten jullie ons dood?', schreeuwt Ingrid wanhopig. De bivakmutsen gaan af en Ingrid krijgt de schrik van haar leven, want het blijken Holger en Henri te zijn. 'Godver, klootzak, Friedegonda dacht dat jij in Londen zat!', roept Ingrid, 'en jij, verdomde moordenaar, ik dacht dat jij niets in de gaten had en trouwens, vuile hypocriet, je gaat zelf altijd naar de hoeren!'. 'Hoeren zijn niet altijd hoeren, maar jij bent zeker een hoer!', bazelt Holger en hij schiet haar in haar benen. Ingrid krijst het uit van de pijn en zij smeekt hem om haar dan ook maar dood te schieten. 'Of durf je dat soms niet?', zegt ze uitdagend. 'Schiet op, Holger, we moeten er snel vandoor!', zegt Henri, 'ze weet nu wie wij zijn, anders doe ik het!'. 'Weet je waarom je aarzelt, smeerlap? omdat je weet dat je verkeerd zit!', zegt Ingrid, 'je zult altijd een nietsnut blijven!'. Vooral die laatste opmerking triggert Holger enorm en hij haalt de trekker over. Door het schot in haar borst schiet Ingrid naar achteren en valt zij levenloos neer. De wrede moordenaars laten een waar bloedbad achter en zij vluchten de nacht in. Hun tickets naar Jamaica liggen op hen te wachten, maar ze zullen ze met trillende handen oprapen.

Schrijver: Sir Joanan Rutgers
7 maart 2023


Geplaatst in de categorie: misdaad

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 37



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)