Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

KPN

Als er dingen niet goed gaan, horen en lezen we dat vanzelf maar met name de goede dingen worden nogal eens vergeten en daarom dit:

Op de reclame van de tv (waar ik normaliter een enorme hekel aan heb) komt een reclame voorbij van onze internetprovider, te weten kpn en die lieten weten, middels die reclame dan, dat je: bij gebruik van internet, telefoon en mobiel, gratis naar Netflix kon kijken?

Dat is niet tegen dovemansoren gezegd en als we dus vanmiddag verder geen belangrijke dingen hoeven te doen (die je ook niet moet willen met deze warmte trouwens) ga ik aan de telefoon eerst even chatten met Dot. De beste dame stelt me talloze keren de vraag: kunt u de vraag anders formuleren, want ik begrijp het niet!

Dat snap ik wel want Dot is geen persoon natuurlijk en uiteindelijk vraagt ze me: zal ik een medewerker voor U regelen? Juist ja, dat bedoelde ik dus. Ik voer m’n telefoonnummer in en gelijk rinkelt m’n mobiel!

Geweldig toch? Ik leg de zaak uit aan een alleraardigste meneer en hij geeft toe dat het inderdaad gratis is, (we zijn nog steeds Nederlanders en gratis is dus….voor niks) en vraagt dan: zal ik U helpen? Nou dat klinkt meer dan prima natuurlijk. We komen een heel eind, na een half uur en een paar sms’jes en mailtjes zegt hij: nu verbreken we de verbinding en ik bel U over een half uur terug!

Nee, ik hoor je denken, dat gebeurde natuurlijk niet, nou wel degelijk, op de kop af een half uur later belt ie terug! Dan moeten er vervolgstappen gezet worden en alles verloopt van een leien dakje.

We naderen het einde van de kpn-sessie, gratis Netflix is geïnstalleerd en weet je, er gebeuren nare dingen, er zijn vervelende acties maar dit geweldige gesprek met een perfecte oplossing tja, die moest ik natuurlijk ook wel even benoemen want: er stonden aardig wat negatieve reviews op de site en ik had zoiets van: positieve acties dienen ook benoemd te worden en dus: aan het einde van het gesprek zei ik: beste F, ik dank je voor je geweldige hulp, de snelheid en de vriendelijke benadering maar vooral: voor je geduld!

Zegt de beste man: U heeft het allemaal zelf gedaan, ik heb U alleen geholpen! Is dat nou een compliment waard! Juist en dat gaf ik hem dus ook.
Dank F van de KPN

Schrijver: An Terlouw, 17 juni 2025


Geplaatst in de categorie: internet

2.4 met 5 stemmen aantal keer bekeken 70

Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)