Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

nou ja!!!

ik word op school koe genoemd. slaat het ergens op? nee
ik word op school uitgelachen om mijn slechte cijfer. slaat dat ergens op? nee



waarneer ik op maandag op school kom, staan sven, bert, renzo, leroy en sander bij mijn kluisje.
ze pakken mijn tas af en kijken in mijn schriften of ik alles wel af heb. als ze zien dat ik wiskunde nog niet af heb beginnen ze te joelen en roepen van koe zonder hersens en dat soort dingen.
er zaten ook een paar oude s.o.´s in mijn tas die ze er ook uittrokken en ze zagen dat het onvoldoendes waren. sven zei:"nou zeg, jij hebt ook slechte cijfers komt zeker omdat je geen hersen hebt!" en bert, renzo, sander en leroy begonnen te lachen.
ik werd boos en graaide mijn tas en mijn andere spullen uit berts handen en ik rende weg. ik rende weg naar mijn fiets, en ik reed weg.

toen ik even later hijgend tot stilstand kwam zag ik dat ik ergens was waar ik het niet kende. ik dacht van het zal wel en ik reed verder, ik dacht weer terug aan de gebeurtenissen van een half uur geleden en begon te huilen.
waarom moeten ze altijd mij hebben?
ik snapte er niks van, ik had niet in de gaten dat mijn fiets een beetje naar links uitweek.
toen ik nog diep in gedachten was hoorde ik opeens hard getoeter, ik keek op en zag een heel grote vrachtwagen voor mij rijden.
ik probeerde er om heen te rijden en ik belandde in de rivier naast de weg.
ik zat vast aan mijn zadel met mijn jas en werd mee naar beneden gesleurd.
ik vocht voor mijn leven. en opeens dacht ik: "waarom zal ik vechten voor mijn leven?" ik hield abrupt op met het naar boven zwemmenen, zakte dieper de rivier in en ik werd meegesleurd door de stroming.





"het is een wonder dat ik haar heb gevonden, dokter!" hoorde ik iemand zeggen;
ik deed mijn ogen open en keek om hoog en dacht dat ik in de hemel was.
maar dat bleek niet zo te zijn. een man had mij zien drijven en had mij uit het water gered. ik was blijkbaar toch los van mijn fiets gekomen en ik dreef naar de oppervlakte. ik leefde nog!


DIT GEBEURT ER NOU BIJ MIJ DIT SOORT DINGEN:
ALLEEN IS DAT 'IN HET WATER GEVALLEN'-STUKJE NIET BIJ MIJ VOORGEKOMEN
DE ANDERE DINGEN ZIJN WEL ALLEMAAL GEBEURD

IK HOOP DAT JULLIE NU NADENKEN BIJ WAT JE ZEGT OF DOET.
EN VOOR SVEN, BERT, LEROY, SANDER, EN RENZO

WANT ZIJ ZIJN DE ECHTE PESTKOPPEN IN MIJN KLAS!!!!!!!

Schrijver: LORRAINE, 28 mei 2002


Geplaatst in de categorie: pesten

3.7 met 20 stemmen 1.687



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)