Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Helaas.......

Ik verlang zo ongelooflijk veel naar haar....
Alles beeft als ik in gedachten dat lieve gezicht aanraak en voorzichtig mijn andere hand op die fraaie heupen leg. Had ik maar tien handen zodat ik haar overal zou kunnen strelen.

Tergend langzaam bevrijd ik de knoopjes van hun opgesloten bestaan. De vrijheid beloont me met een zacht glimmende huid waar zweetdruppels als diamantjes op parelen.
Het vocht smaakt als nectar op mijn tong, de troebele zilte zee verandert in een kristalhelder zoetwater meer.
Mijn lippen gaan op hun erotische weg en beklimmen de ooit onbedwingbare heuvels.
Ze kreunt als ik de toppen bereik, het begin van de reis.
Mijn handen leiden een eigen leven. De bedekking van het meest intieme plekje protesteert even met een klaaglijk geluid. Logisch....iedereen wil haar string zijn....
Heel voorzichtig proef ik het fijngeurende genot. Mijn tong heeft geen gids nodig, instinctief wordt de juiste weg gevonden.
Mijn broek is uit, niet eens gemerkt...
Haar mond en tong verrichten wonderen, mijn stijfheid staat op barsten.
Terwijl haar mondloze lippen zich om mij sluiten, ontmoet mijn mond die van haar...OH JA, SCHAT!!!...IK KOM !!!!!....

Vier uur 's nachts...
Wéér een natte droom....
Wéér het bed verschonen.....

Schrijver: Hans, 2 januari 2003


Geplaatst in de categorie: erotiek

3.0 met 44 stemmen 2.801



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)