Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

dag lieve opa

Ik kijk naar je, de tranen lopen over mijn wangen, ik voel aan je gezicht, zo koud maar zo vertrouwd.
Gedachten schieten door mijn hoofd, dit is de laatste keer dat ik je zie, de laatste keer dat ik je kan aanraken, de laatste keer, nooit weer zal ik je zien.
Levenloos lig je voor me, ik kan het niet bevatten.
Lieve opa waarom jij? Waarom laat je me in de steek, je bent mijn beste vriendje, we delen geheimen die niemand anders weet. Ik ken jouw verdriet en jij dat van mij. Niemand kan tussen onze band komen, niemand kan dat verpesten, niemand, en de dood wel. Gaat die ons nu scheiden. Nee, zeg van niet dat dit niet waar is. Opa blijf bij me alsjeblieft. Je mag me niet alleen laten, zonder jou red ik het niet, we zijn beste vriendjes, wij hebben zo'n sterke band.
Weer kijk ik naar je, streel je gezicht, het dringt niet tot me door, maar je bent echt dood, ik zal je nooit meer zien.
Jij lieve opa waar ik zoveel van hou, zoveel van heb geleerd, die zoveel voor me heeft gedaan. Nu laat je me alleen ik zal altijd aan je denken. Ik hou van je, zorg voor me opa, word alsjeblieft mijn beschermengeltje, kijk over mijn schouder mee.
Ik kijk je nog eens aan, geef je een kus op je voorhoofd, streel over je haren.
Rust zacht lieve opa, lieve vriend.
Ik hou van je

Schrijver: bloempje, 15 mei 2003


Geplaatst in de categorie: afscheid

4.0 met 8 stemmen 2.337



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)