Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Sexeverschillen

Als een vrouw, lopend over straat slechts gekleed in een lange jas, een man tegenkomt en dan die jas opengooit en hem haar naakte lichaam toont, dan weet die man niet wat hem overkomt. Hij kan zijn geluk niet op en hij heeft de dag van zijn leven.
Als een man hetzelfde doet, dan rent de vrouw gillend weg en belt de politie.
Als een vrouw in een nachtclub een striptease opvoert, kijken de mannen bloedserieus en vol begeerte.
Als een man hetzelfde doet, komen de vrouwen niet meer bij van het lachen.
Als een vrouw een advertentie plaatst: ‘intieme relatie gezocht’, dan wordt ze overstelpt met brieven of telefoontjes.
Als een man hetzelfde doet, dan belt er geen vrouw, behalve misschien om hem de gek aan te steken.
Als een aantrekkelijke vrouw een onbekende man uitnodigt om seks met haar te hebben, dan weet die man niet hoe snel hij haar bespringen moet.
Als een aantrekkelijke man hetzelfde doet bij een onbekende vrouw, kan hij een klap krijgen.
Als een vrouw seks wil, dan heeft ze het maar voor het uitzoeken en als ze wil kan ze er nog flink geld op toe krijgen ook.
Als een man seks wil, moet hij of flink dokken of geduldig wachten tot een vrouw verliefd op hem wordt, voor de rest kan hij het wel vergeten.

Schrijver: Hilbrand Wipkebroer, 4 november 2003


Geplaatst in de categorie: liefde

1.9 met 21 stemmen 1.657



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Gurien Kwantes
Datum:
6 november 2003
Email:
teckeltjeshotmail.com
Heel leuk geschreven.Ik heb erg moeten lachen het is zo herkenbaar..Maar tja eerlijk is eerlijk...verschil moet er blijven tussen man en vrouw.Ik geef je er een 10 voor.Topper van een gedicht!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)