Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Hij & Zij

En daar stonden ze dan, pas getrouwd. Even weggeglipt van het drukke feestgeruis.
Hij: vreemdganger, egoïst en workaholic
Zij: panisch, hysterisch en levensgenieter
God mag weten hoe dit huwelijk afloopt.

Misschien bedriegt hij haar met de secretaresse, zij betrapt hem en vraagt de scheiding aan. Misschien wordt hij gek van haar hysterisch gedrag en besluit hij haar op een dag botweg te zeggen te willen scheiden. En misschien…heel misschien worden ze wel heel gelukkig, krijgen drie kinderen, een volkswagen en worden samen heel oud.

Maar hier, op dit moment kan niemand zeggen hoe het lopen zal. Maar dit moment hoe ze elkaar aankeken, een blik vol van liefde. Dit moment nam niemand ze meer af, wat er zou gebeuren dit moment was geweest. Ik heb altijd geroepen dat het onzin was om 10.000 euro’s aan een bruiloft uit te geven terwijl de toekomst nooit zeker is, maar damn voor dit moment, wat zij hier hadden en wat niemand ze meer afpakken kan, voor zo’n moment, ja voor zo’n speciaal intiem moment, om zo’n blik overvol van liefde toegeworpen te krijgen, daar heb ik die 10.000 euro’s toch echt voor over!

Schrijver: J'ust me, 14 oktober 2005


Geplaatst in de categorie: huwelijk

2.3 met 14 stemmen 2.274



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)