Inloggen

Alle inzendingen over Klantenservice

17 resultaten.

Sorteren op:

Klantenservice

dagcolumn
4.2 met 17 stemmen aantal keer bekeken 640
Ja hoor, daar staat het, rechts onderaan: Klantenservice ….. (5 cent per minuut) Op werkdagen van 08:00 tot 21:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Het is donderdag, het is 12:16 uur, geen vuiltje aan de lucht. Snel de Klantenservice (staat inderdaad met een hoofdletter geschreven), gebeld.…
Hans Uil12 november 2008Lees meer >

Energiebedrijven

hartenkreet
4.0 met 1 stemmen aantal keer bekeken 301
Menig klant heeft zich moeten ziekmelden na contact met de klantenservice. Het is gemakkelijker praten tegen een stoeptegel. Na twintig keer een klacht indienen over een foute nota mag je al in je handen wrijven als het wordt opgelost.…
Shalimar17 januari 2009Lees meer >

Klanttevredenheid

verhaal
3.8 met 5 stemmen aantal keer bekeken 2.453
In de veronderstelling dat alles al rond was, op de betaling na, werd mij de keuze geboden om contact op te nemen met de Klantenservice via de chat. Beste medewerker, chatte ik in vloeiend Nederlands, van NS kreeg ik gisteren bericht dat ik een NS-abonnement heb gekocht. In hoeverre is dit al geactiveerd en zo ja, wordt de kaart opgestuurd?…
Nemo4 maart 2019Lees meer >

bol.com

dagcolumn
4.0 met 2 stemmen aantal keer bekeken 388
Wilt u daarom contact opnemen met de klantenservice? U zegt: Ik kreeg een mail met: We hebben iets te vieren. Hoe dan? Billie zegt: U kunt via mij een bericht achterlaten voor bol.com Klantenservice. Wilt u dat? U zegt: Ja hoor. Billie zegt: Wilt u antwoord ontvangen op het e-mailadres: info@marcelharmsen.nl? U zegt: Ja.…

Digitale teevee...NEE

hartenkreet
2.6 met 5 stemmen aantal keer bekeken 1.435
Drie uur later en na vier keer bellen met de klantenservice en de technische dienst werkte het spul nog niet. Eerst moest de video er tussenuit, dat hielp niks, toen moest de splitter er tussenuit, dat hielp ook niet en tenslotte zeiden ze dat ik een ander coax-kabeltje moest proberen, terwijl ik zeker weet dat dat kabeltje goed is.…
Outsider15 december 2006Lees meer >

Ernstige zaken

dagcolumn
4.5 met 8 stemmen aantal keer bekeken 1.415
U bent directeur van de NS-klantenservice. Daar uw handtekening een niet al te beste en beetje klunzige printafdruk is, denk ik niet dat u heeft gezien wat Hu in uw naam zoal schrijft. Neem nu de behandeling van deze nederige columnist die voor zijn werk, vrije tijd en heel soms ook voor zijn plezier met de trein reist.…

Excuus

column
4.0 met 6 stemmen aantal keer bekeken 1.008
twee weken op zich laat wachten en de klantenservice nergens op reageert, voel ik me persoonlijk aangevallen en zou ik ze stuk voor stuk de nek om kunnen draaien. Je moet tegen kritiek kunnen. Iemand hoeft maar boos te kijken als onze boodschappenwagentjes elkaar toevallig toucheren, of ik mompel al ‘Sorry’, ..als eerste!…
trawant10 april 2016Lees meer >

Aan de bewoner van dit adres

dagcolumn
2.0 met 1 stemmen aantal keer bekeken 279
Gevonden post, dat is spannend, ik voel me plots een belijdend lid van consumentenmarkt klantenservice, dank u zeer, geachte manager te Leeuwarden.…
Ton Mantoua14 december 2018Lees meer >

POSTbank

dagcolumn
4.1 met 10 stemmen aantal keer bekeken 663
Dus schreef ik de klantenservice dat ze van mij best minder bomen in papier mogen veranderen, maar dat dan wel de termijn waarin ik online terug kan zoeken in mijn eigen transacties moet worden verlengd naar een jaar of drie in plaats van die zuinige zestien maanden.…

Doodshoofdaapje

dagcolumn
4.8 met 12 stemmen aantal keer bekeken 991
Ons protest bij de klantenservice helpt niets. ‘ Meneer…’, zegt de balie-informant, ‘ …u was gewaarschuwd door de borden.’ We gaan nog terug om dit te controleren. En inderdaad na lang zoeken vinden we onder het gebladerte een piepklein bordje met het opschrift: "Pas op kamelen bijten".…

Taalbeheersing belangrijk in het zakendoen

beschouwing
4.0 met 2 stemmen aantal keer bekeken 522
En wat te denken van de klantenservice en de klachtenafhandeling? Een juiste woordkeuze is daar absoluut noodzakelijk. In het geval van een klacht kunnen bepaalde woorden net verkeerd vallen, waardoor het kan escaleren. Ook op ‘hoog’ niveau is taalbeheersing zeer belangrijk.…

Aangetekend retourtje

verhaal
3.2 met 8 stemmen aantal keer bekeken 825
Allerlei onderdelen in de treinen bleken door deze mannen niet met schroeven en moeren te zijn bevestigd, maar met postelastieken… En bij de afdeling klantenservice te Utrecht zorgt een voormalige postbode voor grote verwarring. Want die maakt de hele tijd ruzie met vertraagde reizigers die opbellen. “Wat zegt u? Uurtje vertraging?…

Bijenkorf-experience

hartenkreet
4.2 met 27 stemmen aantal keer bekeken 1.286
U kunt naar klantenservice op de vijfde verdieping. Uiteindelijk vond ik de lift, kwam in een enorm restaurant terecht. Donker, veel staal. Ergens links, helemaal achterin verscholen, lag een slecht verlicht kantoortje. Dat was het. Een kwartier later was ik aan de beurt.…

Mea fitna

dagcolumn
4.3 met 7 stemmen aantal keer bekeken 778
Ik belde de klantenservice van de TPG-postgroep, met gering resultaat: geen handige stickers, geen medewerking om mijn bus selectief te vullen en een inmiddels bekende onverschilligheid ten opzichte van het lot van de poststukken; met uitzondering van deurwaarderspost, die kon ik beter niet verbranden.…

Verrek, ik vertrek!

column
2.7 met 7 stemmen aantal keer bekeken 960
Dienstverlening is vooral bij de klantenservice van een bouwmarkt een grote bek opzetten. Nu de klok rond andermans dromen koesteren. Rust dus! Autistische kinderen van de leg na het traditionele afscheidsfeest voor ‘vrienden’ en kennissen.…
clabamsk4 november 2012Lees meer >

Welvaartsstaa(r)t

verhaal
4.0 met 2 stemmen aantal keer bekeken 239
Ja hoor, het was Johnny van de afdeling klantenservice. Niet dat ik veel contact met hem had, maar ik had wel gehoord dat hij destijds, vlak na mijn afscheid, gebruik had gemaakt van een regeling om met financiële ondersteuning de dienst te verlaten. Hij was met een klein snackbar/cafeetje begonnen.…
catrinus17 februari 2021Lees meer >

Ik vertrek

column
2.7 met 3 stemmen aantal keer bekeken 623
Dienstverlening is vooral krijsend bij de klantenservice van een bouwmarkt staan. En nu 80 uur dag en nacht klaarstaan voor andermans dromen. Rust dus! Dat een woordje Bulgaars, Italiaans, Frans of Tsjechisch wel handig is in het nieuwe vaderland van melk en honing ontgaat de avonturiers volkomen. Heerlijk!…