19 resultaten.
bewering
4.2 met 4 stemmen
234 Meer dan terecht dat de Nederlandse providers gegevens over internet- en telefoonverkeer niet meer op hoeven te slaan van de rechter.…
STORING
verhaal
2.0 met 5 stemmen
376 Zelf heb ik ook eens bij zo’n provider gewerkt. Vanwege de enorme saaiheid van zowel werk als collega’s duurde dat niet lang maar ik realiseer mij nu wel dat ik toen een machtig man was; met één druk op de knop kon ik iemand zoals dat in het provider jargon heette ‘slopen’.…
bewering
1.8 met 9 stemmen
2.717 Ieder nadeel heeft (vaak dan toch) zijn voordeel, want de brand die het pand in de as legde van een provider heeft toch als voordeel dat mensen vandaag massaal mogen bellen en sms ‘en, dus iedereen die jarig is, of niet, iedereen die leuk is of niet iedereen die je in je lijstje hebt staan, kun je gratis feliciteren, gedag zeggen of anderszins.…
Europa: (nog geen) baas in eigen territorium
bewering
4.0 met 2 stemmen
166 Europa doet er goed aan om in een aantal zaken baas in eigen territorium te worden:
- een eigen leger
- eigen providers (naast Microsoft en Google) met een eigen mailsysteem
- een eigen zoekmachine (naast Google)
- een eigen mededelingendienst (naast Whatsapp en Signal)
- een eigen video-uitwisselings-dienst (naast Youtube en Tiktok)
Grootste…
Stel niet uit tot morgen
dagcolumn
1.8 met 11 stemmen
334 In de tussentijd onderhoudt mijn provider het inbellen via een modem niet meer. Er zijn regelmatig storingen. Vorige week duurde die vijf dagen. Vijf dagen zonder mail. En dat blijkt dan toch erg lastig te zijn. Gelukkig werkte het toen weer. En de monteur voor de adsl-lijn is besteld.
Moraal van dit verhaal?…
Stel: bij het scheppen der aarde
verhaal
3.0 met 2 stemmen
265 Maar nu, ondanks dat de stroom wel eens uitvalt, providers storingen hebben en wat dies meer zij, vraag ik me toch af, wat zou er als....…
Horizon, neen niet de KIM
column
3.0 met 2 stemmen
318 In ons huis staat Horizon, de box die je tegenwoordig krijgt (nou ja krijgt) van je provider oftewel het bedrijf dat je voorziet van internet, telefoon en televisie. Sinds een jaar hebben wij dus de KIM in huis, niet de einder maar de Horizon en net zolang hebben we complete ellende met de t.v..…
Waardering
hartenkreet
3.7 met 11 stemmen
409 Alle bezoekers van deze site en ook van die van Gedichten.nl zijn gebaat met een storingvrij webverkeer, net zoals wij dit gewend zijn en ook verwachten van onze eigen provider.…
Mijn dag kan niet meer stuk.
column
2.0 met 5 stemmen
292 Nog los van het feit dat de hulp haar best weer heeft gedaan, los van het feit dat er net een bos bloemen werd gebracht, los van het feit dat ze bij de provider hartstikke aardig waren en een gratis monteur sturen, kan ik blijven schrijven.
Wauw.…
De maat is vol.
verhaal
4.0 met 2 stemmen
318 is eindelijk de kogel door de kerk, niet letterlijk natuurlijk want er worden al genoeg bommen gegooid, nee de handdoek is in de ring gegooid, ook alweer niet letterlijk want we hebben hier in huize T geen ring om die dingen in te gooien, maar nee: de beslissing is genomen en manlief heeft de honneurs waargenomen, voor wat betreft de overstap van provider…
SMS 9797
dagcolumn
3.1 met 20 stemmen
1.328 Als zij antwoord geeft, telt zijn provider daar nog een euro of wat bij op.
In de afgelopen weken betaalde Broertje zo'n 300 euro om de vrouw van zijn dromen te ontmoeten.
Maar Hanne smst af. Niet met haar eigen telefoonnummer.
Met de telefoon van haar baas.
De dating/chatservice: sms 9797.
Dromen zijn bedrog.…
De monteur en het verkeerde lijntje
verhaal
3.0 met 11 stemmen
407 En nu is ze weer voorzien van een eigen dak boven haar hoofd, heerlijk natuurlijk en in deze tijd is het ook heel belangrijk om - niet alleen stroom maar ook internet te hebben en zo vraagt ze bij de bekendste provider de boel aan.…
Brievenbus
verhaal
2.8 met 6 stemmen
417 Het betekent domweg dat je een soort van bereikbaar bent voor andere mensen die net als ik ook zo'n apparaat hebben en is dus zeg maar de brievenbus van de computer met dát verschil dat je geen postzegel nodig hebt, alleen maar zoals ik net als zei, een mail-account van een provider en dát wil weer zeggen, dat zo'n grote jongen die adverteert en in…
Epiloog Ziggo.
verhaal
4.0 met 1 stemmen
1.229 En zo kwamen we na vele lange, vervelende episodes aan het laatste hoofdstuk van de provider. Namelijk de overstap naar KPN die gisteren door een monteur werd geregeld. Wat een drama's we hebben beleefd, ongekend, wat een narigheid we hebben meegemaakt, niet normaal, wat een toestanden we doormaakten, ongelofelijk.…
Nedermaffialand
dagcolumn
3.6 met 25 stemmen
708 Pas na € 900 schade verwerkte de provider via Logica CMG haar opzegging.
Daarvoor UPC. Eerst mijn tante. Oud en grijs. Maar gek op tennis. Toen ze zich nestelde voor de tv om naar Wimbledon te kijken ging het scherm op zwart. UPC had haar afgesloten. Verwisseling met de bovenburen die hadden wanbetaald.…
Zeven Zuchtende Zusteren.
hartenkreet
3.8 met 14 stemmen
474 Is hun financiële bijdrage aan de provider dan zoveel groter, lees hoger, dan de mijne?
Kan ik me niet voorstellen.
Het verschil.
Wat is dan het verschil? Een humorloze humorist mag van de Zusteren wél, en een taalpurist die geen drie zinnen kan schrijven zonder taalfout mag ook.
Waar ligt de grens dan?…
Emiel, wanneer bel je?
verhaal
1.7 met 9 stemmen
1.150 Doe maar geen provider, na de boodschap van Chello is dat niet origineel meer. Nee, doe maar een bierreclame, ik heb tenslotte een afdak boven mijn gereedschap dat er niet om liegt. Ik weet het zeker, asociaal gedrag loont. Emiel, wanneer bel je?…
Epiloog 2 Ziggo.
verhaal
2.0 met 1 stemmen
253 Natuurlijk ben je nog met dunne draadjes verbonden aan de vorige provider, zo komt er vorige week in mijn mailbox een factuur van €4 en een beetje, dat was van het mobiele abbonnement, keek ik niet echt van op natuurlijk maar gisteren, tja toen kwam er dus weer een rekening- mail van hen, die was een tikkie hoger en wel ruim €100.…
Ziggo en haar hulpdiensten
verhaal
4.0 met 1 stemmen
246 Nog een wachtende en dan ben ik aan de beurt,
steek meteen van wal en zeg: mevrouw ik ben voornemens
om over te stappen van provider, (mooi woord overigens)
want bij jullie betaal ik de hoofdprijs,
terwijl nieuwe klanten de helft hoeven te betalen.…