Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Voor Frederik

Maar het zou ook zomaar voor Roelof kunnen zijn, ik ben daar nog niet helemaal uit.
Jij daagt mij uit jochie, je pretendeert een criticus te zijn knullie, een recensent nog wel broekemans.
Wel, je krijgt je kans, vertel hier je verhaal dan maar zonder tot een bedenkelijk niveau te vervallen zoals je in je reacties deed tot nu toe.

Sabel mij maar neer met steekhoudende argumenten, desnoods in de rug, echter, ga heen van mij Satan als je niet meer te melden hebt dan je eigen onvermogen.
Slaap lekker....

Schrijver: Fred, 6 april 2007


Geplaatst in de categorie: sterkte

0.4 met 13 stemmen 2.566



Er zijn 8 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
9 april 2007
Email:
roelofhotmail.com
Ja, en dat is dus juist jammer, dat er NIET gesproken kan worden van literatuur. Zo'n "Fred" snapt er niets van. Types zoals hij (maar hij is niet de enige) halen het niveau flink omlaag met hun - uit nood geboren - "hartenkreten". Ze weten hun gevoeligheid niet eens goed te maskeren! Dit is dan ook meer een site geworden voor werklozen en creeps met een permanent writers block :-) "Ik ver8 uw 4en": dat soort onzin wil er nog wel uitkomen - meer niet.
Van een site als nederlands.nl verwacht je iets anders.
Naam:
Rina van Dijk
Datum:
9 april 2007
Ha die Günter! Ook ik dacht onmiddelijk aan een zwarte Frederik. Zo ja, dan heeft ie het dit keer iets subtieler aangepakt.
Naam:
Fred
Datum:
9 april 2007
Laatste reactie op de dorpsgek (oh oh, hoor ik daar een haan kraaien ?), lezen en inhoudelijk reageren, af en toe best wel moeilijk. "Tabblad Hartenkreten", af en toe wordt er een 'pareltje' geplaatst, maar om nu te spreken van literatuur...
Zwarte Beertjes nr. 1117, uitgegeven door Bruna in 1970: Simenon, Maigret en de dorpsgek.
Naam:
Frederik
Datum:
8 april 2007
Email:
roelofhotmail.com
Diepzinnig... :-)
Schrijven kan hij niet, maar schelden des te beter. De redactie zorgt er en passant wel voor dat dit geen site voor literatuurliefhebbers is geworden. En dat is eeuwig jammer.
Naam:
Fred
Datum:
8 april 2007
Ja Günter (blij dat je nog in het land der levenden bivakkeert), ik weet dat inderdaad, dit in tegenstelling tot de dorpsgek, die weet van niets.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
7 april 2007
Email:
ag.schulztiscali.nl
Mij bekruipt tijdens jullie sportieve schermutseling steeds meer het gevoel, dat Frederik een ver famililid van de helaas te vroeg verongelukte ''Zwarte Hand'' zou kunnen zijn. Zou dit kunnen? Fred mag het weten...
Naam:
Fred
Datum:
7 april 2007
Eigenlijk heb je gelijk, ik maak me te druk over de dorpsgek.
Naam:
Frederik
Datum:
7 april 2007
Email:
roelofhotmail.com
Haha, dit is werkelijk teveel eer :-)
En een nieuwe blamage voor "Fred", die zichzelf nu wel heel erg te kijk zet.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)