Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Stelling nemen

Wat mij betreft mogen alle geschriften, gestoeld op geloof, verbrand worden. Wat mij betreft mogen alle politici, verbonden in coalitie, gedemoniseerd worden. Geestelijke leiders, partijbonzen, wat mij betreft mogen alle managers, omhoog gebonust, doodvallen. Ik kan ook nog aardig tekenen, die cartoon komt er dus aan, verwacht een fatwa van indo-baardapen, jihad van puberale niqaabs.

Kom maar met je drogredenen, ik ben er klaar voor, ik neem stelling, maar neem jij mij zoals ik ben?

Schrijver: katje, 13 juli 2007


Geplaatst in de categorie: maatschappij

1.5 met 4 stemmen 432



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
14 juli 2007
Email:
roelofhotmail.com
Ook Katje reageert zeer stijlvol. Ze is duidelijk uit het zelfde hout gesneden als Naat, Fred, gluupje, enzovoorts.
De boekenbijlage van de NRC is betere leeskost dan geenstijl.nl :-)
Ik weet het, een beetje beschaving bijbrengen is moeilijk. We zien dat ook aan de 9 zetels voor Geert Wilders.
Naam:
katje
Datum:
14 juli 2007
Frederik, wat ben jij voor een malloot?
Heb ik eindelijk mijn schroom overwonnen, krijg ik een werkelijk niets zeggende reactie. Wat moet ik met een hoogtepunt, wie de **** is Heintje Davids en waarom moet ik de boekenbijlage van de NRC lezen?
Ik knap af op een figuur als jij, ga aub je moeder pesten, of, zoals ze bij geenstijl.nl zeggen, krijg ongezien de tiefus en ga gewoon lekker deaud, mongeaul !
Naam:
Frederik
Datum:
13 juli 2007
Email:
roelofhotmail.com
Stoppen op het hoogtepunt: het is verdomde moeilijk. Ook deze site heeft inmiddels een Heintje Davids.
Tip: lees vandaag de boekenbijlage van de NRC. Daar knapt een mens van op.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)