Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Kogel

Rappertje Appa, rijmelaartje, doodgewoon, jij bent van mij, jij bent voor mij niet meer dan een ordinair stuk vreten, ik zou het niet erg vinden als men op jouw hoofd een pistool richt. Schijt aan de overheid, maar zonder deze ben jij niemand, heel slim maak jij gebruik van de waarden die hier gelden. Maar of jij dat waard bent ? Ik denk van niet, verwacht ricochet, een ketsend geluid, een onverwachte bal, kaatsend.

Het maakt mij niet uit of iets van rechts of links komt, de kogel gaat immers door de spreekwoordelijke kerk, Geert is gelijk Appa van mij. Ik kom jullie tegen.

Schrijver: Katje, 16 augustus 2007


Geplaatst in de categorie: humor

2.0 met 3 stemmen 869



Er zijn 11 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
23 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Dat zou je wel willen! :-)
Mij hoor je echt niet meer zodra je een fatsoenlijke tekst op papier kunt zetten.
Naam:
Katje
Datum:
23 augustus 2007
Dat is onmogelijk, jij moet jezelf immer weer kwijt kunnen, ik schrijf en blijf, jij wordt uiteindelijk uitgekotst. Reageer maar niet, want dat leidt alleen maar tot je eigen randverschijnsel.
Naam:
Frederik
Datum:
22 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Nou nog leren schrijven, dan zijn we allebei tevreden :-)
Naam:
Katje
Datum:
22 augustus 2007
Ik ontken allerminst dat jij saai bent, Frederik, ik koester je zelfs, als mijn eigen lieve, kleine grijze muis. Ik geef je af en toe wat lekkers, je hebt je eigen tredmolen, wat wil je nog meer ?
Naam:
Frederik
Datum:
21 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Je vindt mij allerminst saai. Dat is juist jouw probleem :-)
Niet in de ontkenning schieten, heb je niks aan.
Naam:
Katje
Datum:
20 augustus 2007
Laat maar Frederik, je bent te saai voor mij.
Naam:
Frederik
Datum:
19 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Nederigheid is niet Katje's fort :-) Ik blijf altijd bij de les, woon buiten de grachtengordel, ga nimmer naar concerten. Katje heeft weer wat keutels gedropt. Het nieuwe jachtseizoen verklaar ik hierbij voor geopend.
Naam:
Katje
Datum:
19 augustus 2007
Je zei "niet veel meer dan" ipv "heel", wel bij de les blijven, vermeende grachtengordelconcertganger. |/|
Naam:
Frederik
Datum:
18 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Ik zei het al: heel ordinair! :-)
Naam:
Katje
Datum:
18 augustus 2007
Ik heb schijt aan Frederik, oeps, dat rapte er zomaar uit.
Naam:
Frederik
Datum:
17 augustus 2007
Email:
roelofhotmail.com
Katje is ook niet veel meer dan een ordinair stuk vreten :-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)