Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Alles teveel

Van mij mag de stroom uitvallen, een dag, langer zelfs. Radiostilte, dommepraat gesmoord, het scherm digitaal de mond gesnoerd. Sterren vallend op hun bek, het ijs was te glad, tweederangs acteurs terug in hun kooi, idolen en popsterren voetenstruikelend, applaus achterwege.

Dit land is slechts klatergoud, kletterend rolt de jubel van de tribunes, succes klontert hartkleppend, ik hoop dat men er in blijft, het wordt mij teveel.

Als het aan mij lag, trok ik de stekker er uit.

Schrijver: Fred, 2 november 2007


Geplaatst in de categorie: maatschappij

1.5 met 4 stemmen 290



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Daniel
Datum:
9 november 2007
Email:
klompje1hotmail.com
Hoi Fred
Leuk stukje
Naam:
Natasja
Datum:
8 november 2007
Email:
ratelaartjehotmail.com
Geweldig! Lefty of Jerry, al vullend de knieholtes, prachtig dus ! :-)
Het komt denk ik door de flits waardoor zijn oog wat matter lijkt dat hij in werkelijkheid zal zijn. Ziet er op de foto uit alsof je kattebeest staar heeft, maar dat doet het plaatje niets af hoor!
Ik heb zelf ook zo een heerlijk poezenbeest wat mijn knieholtes opvult en jawel: zit ik in de vrouwelijke periode dan ligt zij dus op mijn onderbuik! Heerlijk, gemeende deler: vind het naar voor je dat je nu een van de twee missen moet...
Naam:
Fred
Datum:
5 november 2007
Neen Tas, dit is Lefty, schitterend jonkie, ruim drie jaar en net een periode van hormonen struikelend achter de rug, daarom oogt zij ietwat vermoeid. Samen met Jerry vulde zij soms mijn knieholte en hij de warmte van mijn onderbuik. Ik kon geen kant meer op.....
Naam:
Natasja
Datum:
4 november 2007
Email:
ratelaartjehotmail.com
Behalve dan dat het mij teveel wordt, ben ik het helemaal met je eens..
En die foto: Prachtige kat!!!
Schitterend oudje, Jerry?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)