Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De hypocrieten

Kent u dat gevoel ? U leeft uw leven, altijd zo geweest, en plots meent een of andere idioot zich daarmee te moeten bemoeien.

Het rookverbod in de horeca. Terecht voor wat betreft restaurants, vaak ruimte genoeg om de roker ter wille te kunnen zijn. Miskleun van de eerste orde voor de kroeg, het knijpie, meestal een eenmansbedrijf, de uitbater rookt een zware pijp. Houdt hij zich aan de wet, dan gaat ie failliet, zet hij de asbakken weer op de tafels, dan houdt hij het hoofd boven water. Het is gewoon te gek voor woorden, in sommige kroegen spekken klanten een pot als een soort verzekering mocht de rookgestapo langs komen.

Mijn stamkroeg haalt 2009 niet omdat mensen, die daar nooit komen, bepalen wat ik daar mag. En dat is zo hypocriet als de tyfus.

Schrijver: Fred, 9 oktober 2008


Geplaatst in de categorie: vrijheid

1.8 met 8 stemmen 439



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
windwhisper
Datum:
10 oktober 2008
Ik ben het helemaal met U eens, zo hypocriet als ik weet niet wat
Naam:
Eva
Datum:
10 oktober 2008
Email:
evertjetelfort.nl
Je woorden zijn niet altijd zeer netjes uitgekozen.
Maar ik ben het eens met hetgeen wat je hier schrijft.
Alles zal en moet een eenheidsworstje worden; in dit geval worden mensen die roken zwaar gediscrimineerd.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)