Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Twee-eenheid

Sluit je ogen maar. En droom over ons. En hoe we samen oud worden. Weet je wat? We gaan samen dromen. Dromen over ons beiden. Hoe we elkaar kussen en diep in de ogen aankijken. Ik zal eens tegen je oor blazen omdat ik weet dat jij dat fijn vindt. En als ik weg ga dan kom ik weer terug. Terug naar ons. Omdat wij twee een geheel zijn.

Weet je nog? Onze eerste kus? Onze eerste beroering? Hoe jij mij toen geruststelde? Ik wist toen meteen dat ik jou nooit meer zou laten gaan. Dat ik je zo stevig vast zou houden. Zo stevig maar toch teder. Zo teder dat jij nooit meer weg zou willen. Kus me en glimlach die mooie en mysterieuze glimlach terwijl je me die blik geeft.

Geef me je hand en laat mij je door onze droom leiden. Die droom die als een doolhof is waar wij nooit meer de uitgang van willen vinden. Laten we vliegen op de thermiek van onze gevoelens. En laten we elkaar dankbaar zijn dat wij ons aan elkaar willen geven.

Droom met mij onze droom.

Schrijver: costa, 27 februari 2009


Geplaatst in de categorie: liefde

2.8 met 10 stemmen 733



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)