Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

I love Green Peace

In hun ogen zwemmen de bedreigde vissen in een wijde oceaan, zij vechten om het ware leven te vrijwaren, soms met gevaar voor eigen leven, de kwetsbare aarde is hun vriend. Zeeën, dieren en eilanden kunnen rekenen op hun steun, hun effectieve woede tegen milieuvervuiling en destructie is lovenswaardig en mensvriendelijk, is het moedige gevecht van standvastige goden tegen gewetenloze demonen, is Sint Michaël die de draak bestrijdt!

Ik overstelp jullie geopende harten met tedere vlinderkusjes, met alle krachtdieren die ik ken en met de oermagie, waar men geen weet van heeft. De aarde is een heilige tempel, zeggen jullie, het is de mooiste die er is, ik volg jullie schepen van liefde, soms sneuvelt er één, maar nieuwen varen uit, onzichtbare adelaar die ik ben, bevriend met al wat leeft in vrede, ik omhels de wijze, vrije kinderen in jullie, jullie, die bloemen kussen, bomen omarmen, vogels aaien, zeehonden en walvissen beschermen, Sint Franciscus is trots op jullie, steunt jullie, overigens al zijn medeheiligen en de hoogste zielen, maar ook de simpele niet-heiligen (wat maakt mij dat uit!) zoals ik, God is liefde, nog steeds, ik herinner mij jullie ogen, wat een bevrijdende nawerking! Alle zielen van wijze opperhoofden zoals Geronimo, Cochise en Rode Wolk staan bij jullie, evenals de dansende zielen van tovenaressen en vreedzamen. Jullie zijn de dappere ridders van de ziel van Moeder Aarde, ik prijs jullie liefdesstrijd voor deze planeet, waarop wij mogen leven! Jullie dankbaarheid komt uit jullie tenen en terecht. De lelijke stellages van de alom zegevierende hebzucht, de stupide machtswellust en de roekeloze doodsdrift brokkelen meer en meer af, let maar op, overwinningen voorspel ik jullie en eeuwige schaamte voor de tegenwerkers. Bij de prikkelbaard van Sint Nicolaas, laten zij die nog geen lid zijn van Green Peace, dat acuut doen! Red deze aarde van de afbrokkelende ondergang! Denk aan de medemensen die nog komen. Zend licht naar gevaarlijke, aarde bedreigende plekken. Zend licht! Alle Jomanda's en Sai Baba's, kom in actie! Diplomaten, regeringsleiders, bisschoppen en miljardairs, jonge arbeidslozen enzovoort, en garde! De kruistocht tegen vervuilende concerns is gaande! Medewerkers van die fabrieken des doods, loop over!
O aardlingen, verdedig de schepping! Bestrijd iedere destructie, versterk Green Peace!

Schrijver: Joanan Rutgers, 16 oktober 2010


Geplaatst in de categorie: natuur

2.5 met 4 stemmen 208



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)