Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Kiezen

Ze willen alles.
Ze willen elkaar, verhuizen naar een eensgezinswoning, hun werk perfect uitvoeren (waarbij ze ook nog eens wisselende diensten hebben) en dan wil de een ook nog een HBO-studie doen. Bovendien hebben ze ook nog een huishouden.

Dan komt de man met de hamer.
Het blijkt allemaal te veel. De een vindt het in huis wel schoon, de ander vindt dat er weer gepoetst moet worden. Degene die studeert komt erachter dat het veel werk is en dat je de leuke dingen praktisch niet meer kan doen.
Ze worden wrevelig naar elkaar toe en af en toe komt het tot een uitbarsting.

De baas, waarvoor de een de studie volgt, kan de planning blijkbaar niet zo maken waardoor degene die studeert meer vrij krijgt. Je studeert immers toch ook voor hem ?
Wat gaan ze doen ???
Ze vraagt wel eens mijn mening. Maar dat moet ze zelf kiezen. Mijn mening is kiezen voor mijn gezin. Ik vind dat geen 4 jaar ellende waard.
Dat ga ik haar vanmiddag denk ik ook maar vertellen.

Schrijver: Ria Boogert, 3 februari 2011


Geplaatst in de categorie: emoties

5.0 met 2 stemmen 107



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)