Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Dichter onbekend, lichtbeeld niet beschikbaar!

Duld geen opschorting of vertraging uwer vertroosting. Blijf niet in de rede van uw leed, Zijn kruis vernieuwt zich niet.

Zin u uit van woede, het verraad der liefde, haar helse wonden - uw eten, drinken en roken uit uw genen nimmer indachtig - en stil uw schreien als het zwarte water u te bed werpt, de Here u dient met Zijn hete vuren des levens, permissie tot uw gebed.

(Dichter onbekend)


_________________________________
PS

Awel, wat er daarna communicatief met u gebeurt, weet ik nie. Kan zijn dat ge langer zonder regering zit dan u lief is, mogelijk ook dat ge ongekist uit het hemelse Jeruzalem bent teruggeschoten geworden om op deze site met nog steeds de kanker in uwen lijf gans opnieuw te moeten beginnen. Volgens de levende doden lezen de dode levenden erg veel - als ge begrijpt wat ik bedoel- maar allez, zijt in elk geval zonder vrees, van de persoonlijke apocalyps bestaat geen publiek lichtbeeld. U begrijpt, gans uw private dossier blijft aan deze en gene zijde effectief geborgd.

Schrijver: Fabiola, 4 maart 2011


Geplaatst in de categorie: literatuur

0.7 met 3 stemmen 232



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)