Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Schaamlip: de ontluistering

Een tijdje geleden plempte ik hier een kreet onder de titel 'Debuut' over mijn eerste geplaatste inzending. Dat ging over het netgedicht 'Schaamlip', inmiddels ruim 4200 keer bekeken.
Welnu, dat aantal kunt u nu met zo'n 4000 naar beneden bijstellen, ik heb indertijd namelijk gemarchandeerd. En niemand die het opviel, van de ene dag op de andere was ik van een sloeber in de marge een gevierd schrijver.

Indertijd kon je ongelimiteerd klikken en geen mens die er wat van zei. Mijn rechterwijsvinger teisterde de muis om maar in de top honderd van dichters te komen. Ik kwam binnen op nummer 42, tussen gerenommeerde namen.

En nu maal ik niet meer om cijfers, hitlijsten en commentaar. Maar wel als die positief zijn.

Schrijver: Fred, 6 juni 2011


Geplaatst in de categorie: humor

4.7 met 6 stemmen 384



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
7 juni 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Och..ha,ha,
heeft iemand toch goed werk gedaan!

(knipoog)
Naam:
Wee
Datum:
7 juni 2011
Haha, geweldig. Je bent leuk :))
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
6 juni 2011
Toch kun je zeker nog als cabaretier aan de bak, want zolang ze Seth Gaaikema nog dulden, overstijg jij die softe kwiebus vele malen!
Naam:
Jacob
Datum:
6 juni 2011
Dank, Fred! Ik heb eindelijk weer eens heerlijk kunnen schateren.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
6 juni 2011
Email:
ag.schulztiscali.nl
Laat loslippig zonder schaamte; let wel: dit is een positieve reactie ;)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)