Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

HOLLANDERS: EEN VREEMD VOLKJE

Omdat het land vol is en er steeds meer vreemdelingen komen die willen dat wij ons aan hen aanpassen en ons anders willen vernietigen, is er massaal op Wilders gestemd. Dan komt er een gekleurde jongen op tv, die kijkt of we hem met een steen om zijn nek willen verzuipen en heel Nederland staat op zijn kop, omdat hij volgens alle regels terug moet naar Angola. De stakker kent de taal en gewoonten van zijn vaderland niet. Hij moet zich daar aanpassen. Dat moet hier ook, maar daar weten ze wat er met mensen gedaan moet worden,die zich niet aan de regels houden. Dat zijn uitwijzing zo lang duurde, is te danken aan handige advocaten, die goud verdienen met zo'n stommeling te 'helpen'. Aan de blik van knuffeltje Mauro is te zien dat hij te dom is om normaal te werken, daarom heeft zijn moeder zo lang gespaard voor een enkeltje Holland. Nu mag hij terug op kosten van de belasting betaler. Fijn naar zijn moessie. Dat zal echter wel niet door gaan. Er wordt al gewerkt aan een smoes om die snoes hier te houden.
Wilders doe waarom er massaal op je gestemd is. Grijp in!

Ik schreef ook het boek 'Als ik me ophang breekt het touw'.
Vol droge humor.
Vraag het uw boekhandelaar.
U wordt er niet dik van dus het mag.

Schrijver: Eelt, 2 november 2011


Geplaatst in de categorie: actualiteit

1.8 met 11 stemmen 176



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)