Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Dit is wat ik heb

Dit is wat ik heb: Een zelfgeschreven gedichtenbundel, een twintigtal verhalen, een stuk of vijftig schilderwerken, een familie die mijn deugden niet inziet,een beperkte vriendenkring die mijn verhalen niet leest, een heleboel onbegrepen liefde, misgelopen genegenheid, en een allergie tegen onrecht.
Dit is wat ik wil bereiken:
Meer spiritualiteit in mijn leven, zonder een noodzakelijk opperwezen, of anderen die mij gaan vertellen hoe de waarheid in elkaar steekt.
Nauwer contact met de natuur, door bezoekjes aan het Arboretum en de Botanische tuinen.
Een uitgebreide collectie zelfgemaakte illustraties om mijn toekomstige bundels mee te illustreren. Meer erkenning voor mijn schrijfwerk en het intellect dat ik daar voor gebruik.

Dit is wat ik heb:
Twee hele goede vrienden, een bevriende huiskat, een karakteristieke woning in Amsterdam.
Dit is wat ik wil bereiken:
Meer voldoening in mijn leven zonder dat alles verpest wordt door de sociale en economische situatie in de maatschappij.
Dit zijn mijn plannen:
Bezuinigen op alles wat niet noodzakelijk is. Mijn mening even belangrijk vinden als die van een ander. Met mijn opgedane computer en internetkennis verder werken aan mijn teksten en illustraties.

De mensheid opgelucht tegemoet treden.

Schrijver: mobar
Inzender: Henk van Dijk, 6 maart 2012


Geplaatst in de categorie: individu

3.4 met 8 stemmen 398



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
A van de Aa
Datum:
7 maart 2012
Een spiegel, maar dan van woorden.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)