Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Het onder water zetten van de Hedwige polder is controversieel verklaard en wordt over 12-9 getild. Voor die datum mogen we verzuipen in een gat van 40 miljard want Europa. Gezien het songfestival viert nationalisme hoogtij.

Haatzaaibaarden op de Dam, dreigend met Theo als voorbeeld.
Dit land is naar de gallemiezen, en dan zeg ik het nog netjes.

Schrijver: Fred, 27 mei 2012


Geplaatst in de categorie: politiek

2.2 met 8 stemmen 157



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Fred
Datum:
28 mei 2012
@Joanan: ik heb het over feiten, voor een (knorrig) bejaardenperspectief verwijs ik je naar 'De kleine man' van Louis Davids, er is niet veel veranderd.....
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
28 mei 2012
Defaitisme, nihilisme, pessimisme, doemdenkerij en moedeloosheid heeft nog geen mens uit het moeras omhoog getrokken.
Nieuw elan hebben we nodig, positieve drijfveren, nieuwe initiatieven, frisse karaktereigenschappen, energieën die tegen de crisisdepressies indruisen. Geen knorrig bejaardenperspectief!
Naam:
Günter Schulz
Datum:
27 mei 2012
Email:
ag.schulztiscali.nl
Een bewering van 180 graden kan onmogelijk te kort door de bocht zijn; zelfs met de logica op z'n kop zou ze nog hout snijden ;)
Naam:
Marja Raadt
Datum:
27 mei 2012
ik verklaar deze bewering als te kort door de bocht zijnde voor controversieel

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)