Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Het advies.

Belde de Moeder van Lubbers me op, jaren geleden was het. Of ik even langs wilde komen.
Eenmaal bij haar aangekomen blijkt dat ze zich grote zorgen maakt over haar zoon. Nee, met Rob zou het wel goed komen, zo zei ze. Daar maakte ze zich geen zorgen over. Maar wat zou er van Rudolph Maria, liefkozend Ruudje genoemd, terecht komen, dat is waar ze nachten van wakker lag.
Of hij wel bekwaam zou zijn om de machinefabriek Hollandia in Krimpen aan de IJssel straks van Pa over te nemen.

Dat het wel goed zou komen met de jongen, en dat ze wat meer vertrouwen moest hebben. Dat heb ik haar gezegd, of in ieder geval woorden van gelijke strekking.
En dat in de billen knijpen bij meisjes, dat gaat vanzelf over Mevrouw!
Dat zijn van die periodes in een jongensleven, daar moet ie gewoon even doorheen, dat leert hij in Rotterdam wel af, tijdens zijn studie. Dat laat hij heus wel uit zijn hoofd als hij straks een of andere hoge functie bekleedt.
En had hij niet al verkering met ene Ria?

Nou, ziet U wel? Het gaat allemaal goed komen met onze Ruud.

Wilt U ook een deskundig en niet te missen advies van mij?
Mailt U mij maar gerust: peterdw-@hotmail.com

Schrijver: Peterdw., 30 januari 2013


Geplaatst in de categorie: actualiteit

4.0 met 4 stemmen 98



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)