Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

UIT BALANS

Waar is hde balans van het goede en het kwade gebleven?
Zeven vette jaren en zeven magere jaren staan al lang niet meer op één lijn.
Verdriet wint makkelijk van geluk en het geluk is zeker niet zomaar gegeven.

Het wantrouwen en het misbruik is allang niet meer voor de huis-, tuin- en keukendief.
Maar voor de grote heren te samen met een stropdas en een valse lach.
Zij bepalen in deze zogenaamde beschaafde tijd al het geen wat er moet gebeuren, en naar onze mening wordt niet gevraagd.

Er is nog nooit zoveel onrecht geweest als in deze dagen. Gelijkheid en balans zijn twee woorden die bezig zijn hun bestaansrecht te verliezen. De vervanging van het alleenrecht komt er al aan.

Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke. Dat is hun nieuwe naam.

IKKE

Schrijver: E van Dam, 7 februari 2013


Geplaatst in de categorie: moraal

2.8 met 10 stemmen 283



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Monique Methorst
Datum:
8 februari 2013
Email:
moi636yahoo.com
Goed verwoord! Een kleine tip: het woordje "hun" beter niet gebruiken, ik probeer het zelf achterwege te laten omdat het zo'n lelijk woord is. Goed bedoeld trouwens en blijf gewoon insturen!
Naam:
Irmlinda
Datum:
8 februari 2013
Je hebt helemaal gelijk... Triest toch?!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)