Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Vuile wraakactie

De Noord-Koreaanse dictator Kim-Jong-un (oen!) heeft wraak genomen op zijn ex-vriendin, de bevallige zangeres Hyon Song-wol, met als absurde reden een pornofilm met haar in actie, die ze aan China heeft verkocht. Porno-verspreiding is verboden in Noord-Korea, maar Kim-Jong-un zelf lust er wel pap van. Zijn streng-gespleten vader was tegen zijn relatie met de wulpse zangeres, wat natuurlijk pure afgunst was, maar ergens in Kim's onderbewustzijn sluimerde die tegenzin door. Toch belandde hij nog vaak genoeg tussen haar onweerstaanbare dijen, ook toen ze allang getrouwd was met een simpele soldaat, die te bang was om tegen te sputteren. Hij beschouwde het misschien wel als een eer.

De huidige bedgenote van Kim-Jong-un is Ri-Sol-ju, die in dezelfde popgroep als Hyon zat, Pochonbo Electronic Ensemble. Ze kan hem heel goed aangezet hebben tot deze wrede moordpartij, waar elf andere betrokkenen ook bij omkwamen, door ondemocratische machinegeweren. Niet te geloven, dat deze machtswellusteling met zijn debiele kapsel nog de slaap kan vatten, nadat hij zijn ex-minnares op brute wijze heeft laten doden, op vals aandringen van zijn huidige chick/bitch/witch. Als je iemand met wie je de liefde/seks hebt gedeeld zo beestachtig kunt laten ombrengen, dan is er heel veel mis met je psyche/ziel en kun je beter voor de rest van je leven in therapie in een gesloten afdeling in een wel vredelievend land.

Seks is geen misdaad, ook niet als je het vastlegt. De ware misdadigers zijn zij, die het als vulgair en abnormaal verklaren, terwijl ze ondertussen net zo flierefluiterig tekeer gaan. De pot verwijt de ketel... Wat ons allen hevig moet chockeren, is het wrange feit dat het duivelse echtpaar op de hoge troon van Noord-Korea blijkbaar zoveel macht heeft, dat ze een onschuldige jongevrouw als een vermeende heks weten te vermoorden, omdat ze slechts wat probeerde om meer bij kas te zitten, om haar bittere armoede en paria-stigma, al was het maar een aarde-overstijgende dag, met klinkklare munt te overstijgen. Denk je eens in, hoe zou jij je voelen, als je om zo'n onterecht feit door je ex naar het hiernamaals wordt geschoten?...

Schrijver: Joanan Rutgers, 2 september 2013


Geplaatst in de categorie: misdaad

3.0 met 2 stemmen 135



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)