Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Alweer een sprookjeshuwelijk

Om maar met de deur in huis te vallen: onze grote leiders Diederik en Mark gaan trouwen.
Tijdens hun intensieve contacten zijn zij van elkaar gaan houden en besloten helemaal samen verder te gaan.
Hun politieke overtuiging was al geruime tijd niets meer waard. Moeders lieve jongen Mark was nooit liberaal. Alleen goedgebekt en ambitieus.
Diederik zag in de Socialistische beweging een mooie kans om vooruit te komen in de wereld. De enige socialist die Nederland ooit kende: Domela Nieuwenhuis, die zijn leven opofferde om het lot van de arbeiders te verbeteren,
Vond hij een behaarde dwaas. Daarom schoor hij zijn kop kaal, om te laten zien dat hij een gladde jongen is.
Mark raakte van zoveel ambitie onder de indruk.
Zij vormden een hechte regering, die niet weg te krijgen is, omdat bij nieuwe verkiezingen alleen nog maar zwakbegaafden op de regeringspartijen zullen stemmen.
Hun samenwerking was zo vol begrip dat zij zelfs ontdekten dat zij homofiel zijn.
Een huwelijk ligt dan voor de hand. Diederik hoefde alleen zijn gezin nog maar te verlaten, dat is tegenwoordig heel gewoon. de meeste huwelijken eindigen in een scheiding. Twee kinderen uit een Afrikaans land zullen hun idyllisch gezin compleet maken.
Voor altijd zullen zij over Nederland heersen. De dynastie wordt erfelijk.
Niemand durft nog iets anders te stemmen. De kiezer is veel te bang om zichzelf voor een racist of een homofoob aan te moeten zien.
Later zullen de kinderen van onze grote leiders het bewind overnemen.
Dit is niet moeilijk, door al de bezuinigingen zal een groot gedeelte van het volk verhongeren of naar een Moslimland emigreren. Daar mag je nog hetero zijn.
Wat zal de televisie een prachtige uitzending maken van dit liefdevolle en toch pragmatische huwelijk.
Onze geliefde vorst koning Willem IV zal dit alles met welgevallen bezien.
Hij kan wat vaker op zwijntjesjacht.
Ouderen en gebrekkigen, emigreren naar een land als Liberia.
Met hun uitkering uit Nederland leven zij in zo' n land als vorsten.

Schrijver: Eelt, 3 september 2013


Geplaatst in de categorie: humor

5.0 met 1 stemmen 386



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
3 september 2013
Dit is een herhaling van een uitzending van Lucky TV, die al een bijzonder hilarische persiflage maakte van de vermeende homoseksuele aantrekkingskracht tussen Rutte en Samsom. Diederik is hetero en Mark a-seksueel, dus zal de match nooit echt gelukken!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)