Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ze werd te dik

Mien is tachtig en veel te dik. Ze vindt alles lekker, erwtensoep met veel spek, elke dag een slagroom gebakje bij de koffie en maar bonbons snoepen. Wanneer Wouter avonds gele rakkers gaat drinken, neemt zij cola met rum en natuurlijk de nodige hapjes erbij, zoals blokjes kaas en plakjes boeren leverworst.

Wouter neemt er ook van, maar hij blijft mager, maar zij is vreselijk dik geworden. Het is maar goed dat hij dun is, want anders kan hij niet naast haar in bed liggen. Ze merkte bij het boodschappen doen in de supermarkt, dat zij het benauwd kreeg. Af en toe moest zij stil blijven staan en haar man die altijd met haar mee gaat was uiterst bezorgd en raadde haar aan naar de huisarts te gaan.

Hij maakte een afspraak en ze kon de volgende dag al komen bij dokter Brouwer. Die onderzocht haar en gaf een verwijsbriefje voor een nader onderzoek door de longarts. Ook moest ze naar een diëtiste, die tegen haar zei:

''Gymnastiek zou u veel goed doen, dat versterkt het dieet voorschrift wat ik u mee geef.''
Mien vroeg haar:
''Moet ik dan kniebuigingen doen? Dat kan ik niet.''
''Neen mevrouw, U moet steeds met uw hoofd NEE schudden als u iets te eten wordt aangeboden.
Wouter die dat hoorde kreeg bijna een lachstuip.

Schrijver: kees niesse, 28 januari 2014


Geplaatst in de categorie: lichaam

5.0 met 1 stemmen 506



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
28 januari 2014
Het schijnt dat sommige mannen er een kick aan beleven door hun vrouwen bewust dik te voeren, jij toch niet hé Kees?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)