Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De grafrechten Goossens

Ik als telg van de families Hermans en Goossens ben me eind 2012 gaan ontfermen over de grafrechten Goossens-Weijters.
Dit deed ik graag, zo ik getuig van deze zaak.

Vanuit het kerkbestuur kwam de brief, om het graf te laten opruimen... of de rechten te verlengen, natuurlijk gepaard gaande met een mooie geldsom!
Het is dat ik als Hermans telg een goede geldschieter ineens in mijn midden had, nooit gedacht!
Anders waren de botten van mijn voorvaderen alsnog grandioos verpulverd wat ik echter als behoorlijk heiligschennis zag.

Ik hield erg veel van opa Jan Goossens en eveneens van oma Goossens-Weijters. Andere familieleden kunnen over lijken gaan, maar ik dacht, hierbij al vrij snel: over mijn lijk!

Vandaar dat het tij ten goede keerde, naarmate alle goede krachten werden herenigd en verenigd via mijn persoonlijkheid!
En ik wil u hierbij nader verklaren dat deze inspanning eveneens veel bredere draagkrachten tentoonspreiden zal!
Al is het om een mooier en waardiger besef naar de overledenen toe, de doden onder ons te verbreiden.

Ja, ik deed dit vanuit liefde... en daarom kreeg ik dit project voor elkaar! Ik ben op weg en niet alleen alsof het nooit anders scheen...

Wat even onmogelijk leek, bleek mogelijk door samen alle krachten te bundelen, uit geloof in een waardig goed geloven!

Schrijver: Petra Hermans, 5 augustus 2014


Geplaatst in de categorie: familie

2.2 met 5 stemmen 110



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)