Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Struikelingen

Dit is mijn wereld, reclame- en religieus geblaat. Vrouwen gaan voor verpakking en mannen gunnen zichzelf kadootjes. Het spel is op de wagen maar niemand waagt zich nog aan een eerlijk gesprek. Een eigen mening slaat door naar een houding die zijns gelijke niet kent. Daar struikelt iedereen over elkander, worden vliegen afgevangen en hersenspinsels wereldwijd als de enige waarheid verkondigd.

Ik plaats mijn voeten voorzichtig, molshopen, scheef liggende trottoirtegels, fietspaden gescheurd door boomwortels. Obstakels te over.

God's creatie moet terug naar de fabriek, er klopt niets van want de mens is ziek. Ben helaas het bonnetje kwijt.

Schrijver: Fred, 28 september 2014


Geplaatst in de categorie: humor

3.5 met 8 stemmen 130



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
30 september 2014
Hier heb ik geen woorden voor...
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
29 september 2014
'terug naar de fabriek' kan enkel aan het einde van de rit, maar voor geesteszieken is er nog steeds voldoende psychiatrische hulp beschikbaar, alleen maken de ergste gevallen daar helaas geen gebruik van en maken ze liever andere slachtoffers, dan het pijnlijke inkeerproces te ondergaan.
Fijn dat je je lange afwezigheid weer opvult!...
Naam:
Monique Methorst
Datum:
28 september 2014
Email:
moi636yahoo.com
Ha prachtig dit!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)