Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Mijn beste vriend.......

Hij heft me door zijn blikken uit het wilde, woeste water van twijfel en vertwijfeling, zodat ik me spoedig op de hoogvlakte van zijn liefde bevind, veilig voor de laagte, voor de grauwheid en leegte....
Hij raagt met de wisser van zijn glasheldere brein door de uithoeken van mijn wezen en houdt grote schoonmaak zodat alle tobberijen, problemen en vaagheden wijken voor het heldere zonlicht van zijn verstand....
Hij biedt me het pantser van zijn borst als bescherming en beschutting....
Ik ben nog in de luxe, lauwe luwte vóór de winterstorm.
Zal deze mij ontwortelen als de sterke, gevallen eik?

Schrijver: I. Broeckx, 10 november 2014


Geplaatst in de categorie: liefde

3.7 met 3 stemmen 131



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 november 2014
Het lijkt erop, dat je op late leeftijd een buitengewone geliefde hebt gevonden, die je beschermt tegen alle gevaren op hoge leeftijd. Toch blijft je angst om de aanstaande winter te overlijden staande.
Oude bomen sneuvelen vaak door hevige stormen. Ga niet meer naar buiten en nestel je voorgoed in de buikholte van je kersverse geliefde. Hij heeft zo zijn serieuze verantwoording, lijkt mij. Wortel jezelf in hem.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)