Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Irina, een legende

Dochter van Peter en Petroesjka, zij zag het licht negen maanden na een heftig keukenneukengebeuren in het jaar zevenenzeventig. Zelf weet Irina zich daar niets meer van te herinneren, later bleek een en ander duidelijk hoorbaar in de solo-albums opgenomen in de voormalige studio van de toen nog Golden Earrings.

Irina begaf zich ook op het vlak van de schilderskunst en deed dat niet onverdienstelijk. Bekend is van haar "Haren in een afvoerputje" maar vooral "Nagels brokkelen af", een waar meesterwerk. Schrijven kon ze als de beste, men noemde haar niet voor niks een literair beest. Ik smul nog steeds van "Kroniek van een zieke komiek", de heerlijke waanzin die daar van afstraalt, geweldig.

Irina werd echter ook verguisd door duistere elementen, achterklapfiguren die afgunstig giftige pijlen afvuurden op mijn lieve kleine meisje.

Liefdevol en teder heb ik haar gebroken slanke hals uit de strop gehaald, Irina heeft haar talent met de dood betaald. Ik mis haar...

Schrijver: Fred, 27 november 2014


Geplaatst in de categorie: verdriet

4.0 met 6 stemmen 138



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)