Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De groenten van.....

Wat eten we vandaag, het gekke is dat die vraag altijd van HEM komt, niet van mij, maar nu zeg ik meteen: weet je wat, we eten een potje, niks mis mee toch? Ze verkopen ze niet voor niks...

Met keus uit drie potjes en 3 blikjes noemt hij, bruine bonen en dat potje wordt alvast klaargezet. Hij schilt de aardappels, het vlees doe ik, jawel en maak het potje even open...nou dat openen was nog niet zo'n punt, het aanrecht stond blank.

Wat zit er veel vocht in dat potje, zeg ik nog. Nou dat klopte ook wel, ze waren namelijk vergeten de bonen erin te doen, tenminste er zaten er zeven in, net genoeg voor de dwergen, die waren met dat aantal nietwaar?

Dan maar een ander potje, leve de voorraad en ik laat het potje zonder bonen maar even staan...vergat natuurlijk bij het boodschappen doen om het mee te nemen, maar had er wel een foto van gemaakt en die liet ik dus zien.

Met vermelding in de winkel dat ik ... moest verwittigen. Dat deed ik en hun antwoord? Ik kreeg excuus, jawel en om me toch aan de groenten van ... te houden kreeg ik over de post een paar producten toegestuurd...

Kijk, er gebeuren ook best leuke dingen...morgen maar even vers eten...

Schrijver: An Terlouw, 4 oktober 2016


Geplaatst in de categorie: voedsel

3.0 met 1 stemmen 273



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
5 oktober 2016
Zeven bonen maar, maar als het vlees, de spekkies, de boel compenseren, dan lijkt me dat geen probleem. Gelukkig heb je er een volle pot voor terug gekregen of zaten daar nu juist teveel in?...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)