Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Verlamming, machteloosheid

De blauwe glazen vogel moet inmiddels haar bestemming bereikt hebben; de gemankeerde, als verlamde, machteloze vogel die zijn/haar vleugels niet meer kan uitslaan: een symbool voor mijn machteloosheid en zwakte.

Onze ruzies verhevigden zich en de zo gewenste verzoening liet eindeloos en onnodig op zich wachten. De pijn sneed als een mes door mij heen. Het postpakket kwam retour en vereiste een handtekening. De vogel bereikte haar bestemming nooit.......

Zij pronkt nu op mijn dressoir met ijzig-blauwe verenpracht, symbolisch voor mij voor het verlies van een zus.

Schrijver: I.Broeckx, 18 december 2017


Geplaatst in de categorie: emoties

4.0 met 2 stemmen 44



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
19 december 2017
Hoe pijnlijk en ontroostbaar gruwelijk om een zusrelatie te verliezen door altijd maar weer die akelige misverstanden en tekortkomingen. Je hebt jezelf uiterst fragiel opgesteld en dat siert jou enorm! Tegen hautain gedrag van wie dan ook kun je weinig meer inbrengen. Het is niet aan jou om die verblinde ander helderziend te maken, maar geheel en al aan die ander! Wieweet ooit, maar zeg nooit nooit en bewaar de goede hoop, ergens diep in jouw trouwe hart.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)