Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

SLOT BOMMELSTEIN

Het welbekende oude kasteel met zijn sterke, maar enigszins verweerde muren, heeft vier dikke torens, die spits omhoog wijzen. Het hechte gebouw maant steeds heer Bommel om samen met zijn vriend Tom Poes erop uit te gaan en allerlei hachelijke belevenissen het hoofd te bieden. Deze merkwaardige gebeurtenissen mogen zich binnen de muren van het slot afspelen, in de nabije stad Rommeldam, of ergens ver in de wijde wereld, oerwoud of poolgebied.
Het tweetal bestrijdt boze toverkunst, gewetenloze schurken of brute zeerovers.
Na daadkrachtig handelen en wilde avonturen roept de geliefde woning beide helden altijd weer terug, binnen zijn vertrouwde wanden vol geborgenheid.
Joost, de trouwe huisbediende, vertoont bescheiden zijn kookkunsten, die rijke kroning verdienen. Fonkelende wijn bij dampende schalen of koude schotels verwent de magen en harten, voldaan van al het ondernemen.

Schrijver: Han Messie, 11 juni 2018


Geplaatst in de categorie: woonoord

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 369



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)