Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Bij Restaurant "Masal"

Turks Restaurant "Masal" is met haar grote zaal merkwaardig gesitueerd naast de indrukwekkende gebouwen van "Talent Square" en vandaar kan men zijn blikken desgewenst onbeperkt laten dwalen over de bebouwing die zich daar in de omgeving bevindt en die in schoonheid en elegantie niet kan concurreren met het interieur van "Masal" dat overigens vandaag leeg is als een balzaal vóór de opening van het bal.

Het lijkt me toepasselijk om hier Turkse thee te bestellen nog vóór mijn vriend arriveert die plotseling kameraadschappelijk mijn schouders zal bekloppen; helaas is zijn gezicht zoals gebruikelijk onsmakelijk behaard en draagt hij een aftands colbert en in mijn op niets berustende inbeelding rijst het vermoeden bij mij op dat het bedienend personeel uit verwondering en afschuw ons vanuit de verte zo strak en aanhoudend staat aan te staren dat aan hun fixerende blikken geen ontkomen is en ik me helemaal geen houding meer kan geven.

Het gesprek vordert niet erg en na ons afscheid mag ik buiten op straat een milde zomer begroeten die zich over de wereld legt.....

Schrijver: I.Broeckx, 16 mei 2019


Geplaatst in de categorie: vriendschap

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 38



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)