Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De eerste computer op school

JONG GELEERD OUD GEDAAN DE EERSTE COMPUTER OP SCHOOL 25 JAAR GELEDEN

Het is zondag ik word wakker met een droom over de eerste computer op de universiteit waar ik hopeloos mee in de knoop kwam want ik kon hem slecht bedienen en ik moest afstuderen en typte en typte maar en rekenen kon hij ook er kwam een dik rapport uit en ik was geslaagd.
Eindelijk na zeven jaar en ik wist heel veel maar na een jaar werken en eindigen relatie was ik ziek en terug bij af en ging weer bij moeder wonen het was allemaal een beetje te veel geweest voor de hersens en ik vergat alles of probeerde het te vergeten althans maar van de letteren heb ik altijd gehouden maar het leven is meer je hebt ook fatsoenlijke woonruimte nodig en een bord eten en vrouwen zijn wel aardig hoor maar ik ben alleen maar foppe uit friesland uit een klein dorpje en pas niet in de harde mmaatschappij van de moderne tijd ben ik achter gekomen het moet wel leuk blijven dan maar wat minder van alles dus dag computer al heb ik er nu wel weer een en schrijf weer even dat heb ik wel op school geleerd en daar ben ik blij om ik ben nu vijftigen print uit om met nescio te zeggen het leven heeft me veel geleerd.

Foppe 50 franeker

Schrijver: foppe oostenbrug, 17 juli 2019


Geplaatst in de categorie: algemeen

4.0 met 3 stemmen 823



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)