Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

INSPIRATIE(de juiste bril)

Waar haal jij steeds die inspiratie vandaan
vraagt een bezoeker die een boekje afneemt.
Nou gewoon dat vind je overal, bij de ALDI, POIESZ, HEMA vaak bij je partner, familie, bij buren, bij dorpsgenoten, in boeken, in gedichten, in de natuur.
Inspiratie hangt in de lucht is overal om je heen – alleen je moet het wel zien , herkennen, voelen en zo mogelijk inademen en dan vangen en vastleggen in een door jouw te bepalen uiting.

Misschien dat de meeste mensen verkeerd ademen en soms een beetje kortzichtig zijn en het zodoende mislopen of te druk hebben met andere dingen zoals carrière, huiselijke beslommeringen en weet ik wel niet wat.
Vermoedelijk is rust en bezinning een goede voedingsbodem voor het zien , voelen en inademen.
En soms kan dat zomaar voorbij zijn. Je hebt periodes dat de lucht vervuild is, door oorzaken van buitenaf of toch onbewust door jezelf. Je hebt dan even slecht bereik.

Toch denk ik ook dat inspiratie kijken is naar het leven door een bepaalde bril. Net als verliefdheid optimaal ervaren wordt door een roze.
Waar ze te koop zijn?
Wist ik het maar dan ging ik er in handelen.
Er is een markt voor heb ik gemerkt.

Schrijver: catrinus
Inzender: C.A. de Boer, 12 augustus 2020


Geplaatst in de categorie: overig

3.0 met 1 stemmen 122



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)