Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Onzalige en onaangename pleisterplaatsen aan de lange Bisschop Bekkerslaan

De Bisschop Bekkerslaan strekt zich uit in de wijk Oud-Noord in Tilburg en doorkruist deze als een slagader.
De onzalige levens van twee ongelukkige bewoners van die straat moesten eens onherroepelijk voeren tot hun desastreuze einde.

Hoewel mevrouw het balkon nog had opgesierd met fleurige petunia's en geraniums koesterde zij de dood in haar hart als haar meest dierbare en trouwe metgezel en haar levensweg vormde een rampscenario zonder weerga. De neerslachtigheid strekte zijn tentakels met zuignappen naar haar uit en hield haar in zijn greep....

Aan de overkant tobde een andere dame eveneens met een slopende, ongeneeslijke ziekte. De meest vreeswekkende en onheilspellende kwaal oefende zijn "regime" op haar uit en tevergeefs streed zij de hopeloze strijd die zij moest verliezen.....

Aan het kerkhof aan de Goirkestraat verwelkomen ons als het ware stenen engelen die als met trompetgeschal het "andere leven" en het paradijs aan gene zijde willen aankondigen, de wanhopige bezoeker. Daar rust mevrouw voorgoed.....

Schrijver: I.Broeckx
4 september 2020


Geplaatst in de categorie: ziekte

4.0 met 1 stemmen 90



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)