Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Code rood!

Jaja, midden in de nacht is code rood aan de orde, een kleur die je qua weer niet meteen prettig vindt natuurlijk, mits je de weg op moet, maar veel mensen hoeven - en kunnen dat niet, immers is er (gelukkig) nog steeds een avondklok. Zou er ditmaal iets meer sneeuw vallen? Ik hoop van wel, want het is hartstikke mooi natuurlijk. De wereld wordt een sereen plaatje en we vergeten eventjes de sores waar we mee te maken hebben. Een soort troost sneeuw is het dus! En troost kunnen we allemaal best gebruiken in deze tijd, dus laat maar vallen, laat maar waaien, het mag! De mensen die het zwaar hebben niet vergeten, want die moeten erop uit, te zorgen dat mensen heelhuids naar hun werk kunnen natuurlijk.

Wat wel angstig is, ijzel, dat is net zo’n onvoorspelbaar gebeuren als de vijand waar me mee zitten, je ziet niks, je merkt niks, tot je op een smerige manier contact maakt met de straatstenen! IJzel is eng. Sneeuw is mooi, geweldig en gaaf voor de kinderen, maar ook het ultieme genot voor die man, die een groot aantal sleetjes had en ze allemaal verkocht heeft! Zo heeft ieder nadeel ook zijn voordeel en ik hoop oprecht dat we mooie plaatjes kunnen maken, want hoe je het ook bekijkt, het is winter en in die periode hoort sneeuw!

Dus, veel plezier allemaal.

... Code rood ...

Schrijver: An Terlouw, 6 februari 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

5.0 met 1 stemmen 67



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)