Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Het voordeel van de avondklok

Oh jawel, er zijn voordelen die kleven aan het feit dat de avondklok in stand gehouden wordt, nog een week of drie zeker! Voor veel mensen een drama, voor jongeren niet fijn maar er zit een keerzijde aan de avondklok-medaille en wel: omdat nu ‘s avonds geen Mac gehaald kan worden, dit niet kan worden genuttigd op de parkeerplaats aan de overkant, blijft het opvallend schoon daar. Er ligt al, zolang de klok er is, helemaal niets op straat en dat betekent weer dat de papierprikkers geen rommel hoeven op te ruimen. Hoe prettig is dat?

Natuurlijk ligt de zooi wel elders want een vuilnisbak is niet iets om je rommel in te gooien. Dat weten we allemaal, dat ding is bij uitstek geschikt om in de hens te steken, kapot te maken of meer van dat soort acties, maar dus niet om je afval in te dumpen, dus?

De avondklok stoort me niet, plaagt me niet, treitert me niet en heeft dus als voordeel, dat er geen rommel achterblijft daar, waar men de bak niet weet te vinden! Sterkte allemaal...

Schrijver: An Terlouw, 23 februari 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.0 met 3 stemmen 69



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)