Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Fragiele schijfjes, een ongelukkige manoeuvre en een goedgunstig gebaar

Contactlenzen zijn kleine, fragiele, doorzichtige schijfjes; optische instrumenten die in mijn geval zelfs de naam "genius" dragen, wat toch niet toepasselljk kan zijn en ze corrigeren mijn forse bijziendheid perfect. Echter, door een ongelukkige manoeuvre verloor ik een schijfje dat vervolgens onvindbaar was. Dankzij een bijzondere en buitengewone coulance van de leverancier mocht ik voor de tweede lens die na korte tijd was kwijtgeraakt de halve prijs betalen...
Mijn "gedeeltelijke blindheid" was dus van korte duur; spoedig bracht de postbode de gewraakte lens in een elegant doosje met mijn naam erop en de respectabele aanduiding "mevrouw", eveneens niet van toepassing.
En nu ontvouwt de wereld zich na mijn "blindheid" opnieuw voor mijn ogen; het prille groen aan de bomen, de majesteitelijke bloesems en het vele en wonderlijke dat de Natuur in haar fantastische "museum" uitstalt.....

Schrijver: I.Broeckx
24 mei 2021


Geplaatst in de categorie: bedankt

5.0 met 1 stemmen 52



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)