Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Triomfen in het trapportaal

Aan de overkant van het trapportaal regeert de absolute stralende jeugd en jeugdigheid van de jonge vrouw die daar woont en die zo vergaand onbereikbaar voor mij is. In de avond schemert een lichtschijnsel door de beide glazen deuren die onze woningen scheiden. Kort geleden wilde het toeval ondanks alles dat het tot een, zelden voorkomende, ontmoeting tussen ons kwam in het gemeenschappelijke trapportaal en Anouk was in feeststemming; ze was geslaagd aan de universiteit en had het gebracht tot bachelor! Mijn oprechte felicitaties waren niet van de lucht. De toekomst van mijn buurvrouw opent zich nu voor haar als een brede, bonte, veelkleurige waaier, als een boulevard of avenue die zich uitstrekt tot in het oneindige en die zij met al haar jeugdige overmoed en enthousiasme opgewekt kan bewandelen, als een heerlijke taart die zij aan kan snijden en waarvan zij naar hartenlust kan smullen. Ik heb haar alle succes en voorspoed toegewenst....

Schrijver: I.Broeckx
16 augustus 2021


Geplaatst in de categorie: feest

5.0 met 1 stemmen 118



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)