Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Herinneringen aan mijn mislukte carrière (vervolg) / Vertwijfeling op de Bosscheweg / Op weg naar een faillissement?

Door een "liefdesobsessie" gepaard gaande met telefoonkosten dreigde ik volkomen aan lager wal te raken, dus er moest iets gebeuren.

Ik kan mijns inziens alles goed verwoorden, dus had gesolliciteerd naar een baantje als "huishoudelijk medewerkster" bij een villa aan de Bosscheweg en werd uitgenodigd voor een gesprek. Ruim vóór aanvang van het sollicitatiegesprek posteerde ik mij in een steegje naast genoemde villa en bekeek van daaruit wat misschien mijn toekomstige werkplek zou worden. Echter, eenmaal binnen gearriveerd, zagen mijn toekomstige "werkgevers" kennelijk aan alles: aan heel mijn gezicht, gestalte, postuur, taalgebruik etc. dat ik volkomen incapabel scheen te zijn tot het werk.

Was ik gedwongen mijn faillissement nog verder tegemoet te gaan en onder ogen te zien?

Schrijver: I.Broeckx
15 januari 2022


Geplaatst in de categorie: werk

5.0 met 1 stemmen 51



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)